دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان واریز حقوق فروردین‌ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان کشوری مشخص شد

24 خرداد 1401
زمان واریز حقوق فروردین‌ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان کشوری مشخص شد

به گزارش بانک اول زمان واریز حقوق فروردین بازنشستگان کشوری مشخص شد. بر اساس اخبار منتشر شده واریز حقوق بازنشستگان کشوری تا پایان ۳۱ فروردین انجام می شود و البته این واریز بر اساس حروف الفبا نیز نخواهد بود.

اخبار مرتبط
آن‌طور که عضو فراکسیون کارگری در مجلس در مورد جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تا سقف ۹۰ درصد حقوق شاغلان همتراز، گفت: براساس بند ۲ الحاقی ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم، دولت مکلف است طی ۳ سال در ابتدای برنامه هفتم این موضوع را اجرایی کند، به گونه‌ای که در سه سال نسبت مستمری بازنشستگی به اولین حقوق و دستمزد سال برقراری به عنوان حقوق مستمری بگیران به این عزیزان پرداخت شود.
امروز احکام حقوقی سال ١۴٠٣ بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد.
مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق برای حداقل بگیران تامین اجتماعی ۳۵ درصد در مقایسه با سال قبل افزایش داشته است، همچنین برای سایر سطوح درآمدی ۲۲ درصد افزایش به علاوه ۶۹۰ هزار تومان است.
همچنین میزان کمک‌هزینه مسکن به ازای هر پرونده مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان به مبلغ ۲، ۷۰۰، ۰۰۰ ریال در ماه تعیین شده است و میزان کمک به تامین معیشت مستمری‌بگیران به ازای هر پرونده مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی‌کلی و بازماندگان به مبلغ ۴ میلیون ریال در ماه تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: