شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک پارسیان+ مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک پارسیان+ مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول این تسهیلات بازسازی مسکن بانک پارسیان با سود 18 درصد به مشتریان اعطا می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه است اما در برخی از شعبه‌های بانک پارسیان به 36 ماه هم می‌رسد. اما افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمن اینکه باید 6 ماه از زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. برای ارائه این نوع وام سپرده مشتریان مسدود نخواهد شد و وام گیرندگان تا زمان تسویه اقساط امکان بهره گیری از حساب خود را دارند. ضمانت اصلی این نوع تسهیلات ارائه سند ملکی به نام خود متقاضی است.

جزئیات وام 200 میلیون تومانی

بعد از واریز مبلغ وام به حساب مشتریان، بلافاصله 22 درصد آن مسدود خواهد شد و به این ترتیب امکان استفاده از این مبلغ وجود ندارد. لازم به ذکر است که سند ملکی که ارائه می‌شود باید به نام وام گیرنده باشد. یکی از شرایط اصلی برای درخواست این وام، عدم اعطای آن توسط همین بانک به متقاضی است. بر اساس قوانین معمول بانکی، متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند، وگرنه امکان دریافت این وام را ندارند.

در صورتی که حداکثر مبلغ وام به همراه نرخ سود مشخص و با مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به مشتریان اعطا شود، هر قسط برای وی 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام و سود آن هم به 293 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
شما بعد از گرفتن اعتبار خرید، برای خرید کالا و جنس موردنیاز خودتان فقط باید به فروشگاه‌هایی بروید که تحت قرارداد با بانک هستند. حالا تصور کنید بعد از کلی رفت‌وآمد به بانک و جور کردن ضامن و گرفتن استعلام رتبه اعتباری، کالا کارت خودتان را تحویل گرفته‌اید و در سایت بانک یکی از فروشگاه‌های قبول‌کننده نزدیک خانه‌تان را پیدا می‌کنید و به آنجا می‌روید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها