ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

اطلاعیه‌ مهم سازمان بورس در مورد نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه»

24 خرداد 1401
اطلاعیه‌ مهم سازمان بورس در مورد نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه»

به گزارش بانک اول امتیاز برگزاری این نمایشگاه از سال گذشته به طور کامل در اختیار شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار گرفته است و «سازمان بورس و اوراق بهادار» هیچ نقش و مسؤولیتی در روند برگزاری این نمایشگاه ندارد و تمامی فعالیت‌ها ذیل عنوان «چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه» توسط بخش خصوصی انجام می‌پذیرد.

در همین راستا و با توجه به تماس‌های مکرر نهادهای مالی بازار سرمایه و همچنین بانک‌ها و بیمه‌ها در خصوص اطلاع از چگونگی نحوه برگزاری چهاردهمین دوره این نمایشگاه به اطلاع می‌رساند: «استفاده از عنوان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور و مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار قویاً تکذیب می‌شود.»

سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد ناظر بازار سرمایه ضمن تأکید بر عدم حضور در این دوره از نمایشگاه، اعلام می‌دارد، «این سازمان هیچ مسؤلیت و نقشی در قبال نحوه برگزاری این رویداد ندارد.»

اخبار مرتبط
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.
در این زمینه امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رضا عیوضلو در نشستی خبری این رخدادها را بررسی و اعلام کرد: به لیست مشکوک افراد با اطلاعات نهانی رسیده‌ایم اما تخلف آنها هنوز ثابت شده نیست.
شاخص کل فرا بورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد. معامله گران در فرا بورس حدود ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۰ هزار معامله دادوستد کردند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها