ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

تا چه زمانی می توان برای یارانه ثبت نام کرد؟

24 خرداد 1401
تا چه زمانی می توان برای یارانه ثبت نام کرد؟

به گزارش بانک اول به نقل از ایرنا، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در ادامه ثبت‌نام از افراد جدید و جامانده از دریافت یارانه، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت‌نام از این افراد همچنان و تا اطلاعیه ثانویه ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است، سرپرستان خانوارهایی که جامانده‌ و یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند و تا کنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند همچنان با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند. 

همچنین تاکید شده است، در اختیار داشتن شماره همراه به نام سرپرست خانوار، کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید و جامانده از یارانه ضروری است.

سرپرستان مذکور می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت‌نام خود کد دستوری #کدملی۴۳۸۵۷*۴* را شماره‌گیری کنند. 

معترضین به دهک بندی اعلام‌شده و یا قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ کماکان باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند. 

پیش از این سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای تکلیف مقرر در جزء یک بند ص تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، ثبت‌نام  از افراد جدید و جامانده از یارانه را در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا روز یکم خردادماه ۱۴۰۱ برای کلیه افراد جدید و جامانده آغاز و این مهلت را تا امروز چهارشنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۱ تمدید کرده بود که در حال حاضر این وبگاه برای ثبت‌نام از افراد واجد شرایط برقرار است.

اخبار مرتبط
مشاور امور رفاهی خاطرنشان کرد،‌ دولت تا کنون در قالب اجرای سه ماه طرح فجرانه کالابرک الکترونیک ۲۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم نیز ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است و در این زمینه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی بر سر سفره مردم قرار گرفته و شرایط ایجاد امنیت غذایی در ۷ دهک پائین درآمدی جامعه را فراهم کرده است.
هنوز خبری از ادامه طرح کالا برگ در ادریبهشت ماه نیست. سیدرضا یحیوی در این باره گفته است: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.
با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند. بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود.
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و به میزان فعلی، به مردم پرداخت خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها