جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات دو عرضه اولیه جدید در بورس

30 مرداد 1401
جزئیات دو عرضه اولیه جدید در بورس

به گزارش بانک اول حجت‌الله انصاری در نشستی خبری با اشاره به تشکیل گروه مالی غدیر اظهار کرد: گروه مالی غدیر تحت عنوان گسترش صنعت نوین ایرانیان در سال ۱۳۹۲ تشکیل شد و از ابتدا اولویت این بود که به عنوان نهاد مالی پذیرفته شود.

وی ادامه داد: در این راستا موافقت اصولی از سازمان اخذ و اساسنامه شرکت تغییر کرده و قرار است تحت عنوان گروه مالی نماد غدیر در بازار سرمایه پذیرش شود. پرونده پذیرش در سازمان بورس درحال تکمیل بوده و تا پایان تابستان پذیرش میشود تا در تابلوی اول بورس عرضه شود.

انصاری همچنین از در شرف عرضه بودن سهام شرکت توسعه صنایع و معادن غدیر خبر داد و گفت: سازمان بورس با توجه به شرایط بازار درمورد زمان عرضه این شرکت با نماد وکغدیر تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی همچنین از ارائه یک ابزار بدهی جدید خبر داد و افزود: این ابزار که به توسعه ابزار بدهی حتی برای تامین مالی دولت کمک می‌کند، در دنیا موجود است، فاز مطالعاتی آن انجام‌ شده و در انتظار اخذ مجوز از کمیته فقهی سازمان بورس است./ایسنا

اخبار مرتبط
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات