جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

وعده امروز و فردا به بازنشستگان تامین‌اجتماعی| اعلام افزایش مستمری بازنشستگان باز به فردا موکول شد (۲۶ مردادماه ۱۴۰۱)

30 مرداد 1401
 وعده امروز و فردا به بازنشستگان تامین‌اجتماعی| اعلام افزایش مستمری بازنشستگان باز به فردا موکول شد (۲۶ مردادماه ۱۴۰۱)

به گزارش بانک اول یک منبع آگاه گفت: قرار بود امروز (بیست و شش مرداد) سرپرست وزارت کار در نشست انتخابات کانون عالی بازنشستگان در بندر انزلی حاضر شود و رای دولت در ارتباط با افزایش مستمری بازنشستگان کارگری را اعلام کند، اما ظاهراً این مساله به فردا موکول شده است.

به گفته‌ی وی، سرپرست وزارت کار امروز در جمع بازنشستگان در بندر انزلی حاضر نمی‌شود.

روز گذشته (۲۵ مرداد) سرپرست وزارت کار در نشست با خبرنگاران اعلام کرد نظر دولت در مورد افزایش مستمری بازنشستگان کارگری فردا چهارشنبه در جمع بازنشستگان اعلام می‌شود؛ او چهارشنبه هفته قبل در حاشیه هیات دولت قول داد که هفته آینده نظر نهایی ابلاغ می‌شود.

امروز بازنشستگان منتظر بودند که سرپرست وزارت کار اصلاح مستمری بازنشستگان براساس مصوبه وزارت کار و نحوه پرداخت معوقات این پنج ماه را اعلام کند، اما آخرین اخبار حاکی از آن است که این امر دوباره به فردا موکول شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط
حقوق آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی که حداقل‌بگیر هستند، 35درصد افزایش پیدا می‌کند و در سایر سطوح مزدی، حقوق بازنشستگان 22درصد به‌اضافه رقم ثابت ماهانه 690هزار تومان افزایش خواهد یافت.
سخنگوی دولت از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، خبر داد.
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید توجه داشت که از آنجایی تعداد مشمولان این وام بسیار زیاد است نمی‌توان سقف آن را به طور قابل توجه بالا برد، گفت: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته داریم که هر یک از این افراد مشمول دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی می‌شوند که هر سال ۱۰ درصد از این جمعیت وام بازنشسته‌ها را دریافت می‌کنند.
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات