یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

طلای خود را در بانک ملی وثیقه کنید و وام 500/000/000 ریالی فوری دریافت کنید/بدون ضامن

27 آبان 1401
طلای خود را در بانک ملی وثیقه کنید و وام 500/000/000 ریالی فوری دریافت کنید/بدون ضامن

به گزارش بانک اول بانک ملی ایران در جدیدترین طرح تسهیلاتی خود از طریق بانک کارگشایی که یکی از زیر مجموعه های بانک ملی هست ٬ در ازای توثیق طلای بلا استفاده مشتریان ٬ تسهیلات تا سقف 500/000/000 ریال به صورت فوری و بدون ضامن پرداخت می کند.

در این طرح مشتریان با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ویژه طرح در تمامی شعب بانک ملی در ساسر کشور و پس از کسب امتیازات لازم، علاوه بر اخذ تسهیلات ویژه تا سقف 500 میلیون ریال از سایر مزایای طرح ( شامل تسهیلات ویژه  ، استفاده از کارت اعتباری خرید از فروشگاه های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان و شرکت همتا صنعت ویرا تا سقف 500 میلیون ریال ) بهره مند خواهند شد.

این وام در قالب عقد مرابحه با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار (18 درصد) در قبال توثیق طلای ساخته شده و جواهرات، مسکوک طلا تا سقف 500 میلیون ریال با بازپرداخت اقساطی حداکثر 60 ماهه پرداخت می شود.از این رو متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک ملی  اقدام نموده و مطابق با شرایط و با توجه به میزان امتیازات کسب شده ، علاوه بر دریافت وام و تسهیلات تا سقف تعیین شده از دیگر مزایای متنوع این طرح بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، در این طرح، امتیاز دریافت تسهیلات، قابل انتقال به اشخاص ثالث نیز می باشد.گفتنی است، به زودی امکان افتتاح حساب طرح کارگشای ملی از طریق سامانه های مجازی بانک ( شامل سامانه بام ، نشان بانک ، اپلیکیشن ایوا و ...) فراهم خواهد شد.

مشتریان عزیز، جهت کسب اطلاعات بیشتر برای استفاده از, وام  فوق می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک با خطوط ویژه تلفن 64140 تماس حاصل فرمایند./بانک اول

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
قاسم اسملعیلی
ارسال شده در : جمعه 27 آبان 1401

۱۸ درصد سود برا وام چه خبره ؟؟؟

لیلا
ارسال شده در : جمعه 27 آبان 1401

اونی ک پنجاه میلیون طلا داره همون میفروشه ب ی زخمی میزنه..چ لزومی داره بره هجده درصد وام بگیره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها