جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین خبر از پرداخت معوقات کارمندان و بازنشستگان

28 آبان 1401
آخرین خبر از پرداخت معوقات کارمندان و بازنشستگان

به گزارش بانک اول  کارمندان و بازنشستگان دولت، این ماه مشمول افزایش حقوق می‌شوند.

کارمندان و بازنشستگان دولت معوقه مهر را این ماه دریافت می‌کنند/ رتبه‌بندی برای بازنشستگان فرهنگی

 افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشگری ماه گذشته در مجلس شورای اسلامی مصوب شد اما اجرای آن معطل تامین اعتبار ماند.

از قرار، این ماه مشمولان افزایش حقوق را دریافت خواهند کرد ضمن اینکه مابه‌التفاوت مهر نیز همراه با حقوق آبان پرداخت خواهد شد؛ میرکاظمی درباره اینکه با توجه به ابلاغ افزایش حقوق کارمندان آیا بودجه آن هم برای پرداخت تامین شده است، پاسخ مثبت داد و گفت که از همین ماه آبان، اصلاحات انجام می‌شود و مابه‌تفاوت مهرماه در همین حقوق آبان پرداخت می‌شود.

میزان این افزایش بین ده تا بیست درصد است و مزایای مزدی نیز مشمول افزایش خواهد شد.

در عین حال، برای بازنشستگان فرهنگی بعد از شهریور 1400، احکام رتبه‌بندی در ماه جاری صادر خواهد شد؛ این بازنشستگان مزایای رتبه‌بندی را از آذر دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط
صولت مرتضوی درخصوص این‌که متناسب و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد توضیح داد.
مرتضوی درخصوص این‌که آیا لایحه دیگری داده خواهد شد چراکه رئیس مجلس عنوان کرده حتما باید لایحه دیگری داده شود، بیان کرد: خیر؛ توجه داشته باشید بر اساس پیگیری و اخباری که من دارم مقرر شد که رئیس کمیسیون تلفیق و اجتماعی و یک نفر از نمایندگان مجلس و با حضور نمایندگان ما موضوع را بررسی کنند و اصلاحات را انجام دهند
آن‌طور که عضو فراکسیون کارگری در مجلس در مورد جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تا سقف ۹۰ درصد حقوق شاغلان همتراز، گفت: براساس بند ۲ الحاقی ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم، دولت مکلف است طی ۳ سال در ابتدای برنامه هفتم این موضوع را اجرایی کند، به گونه‌ای که در سه سال نسبت مستمری بازنشستگی به اولین حقوق و دستمزد سال برقراری به عنوان حقوق مستمری بگیران به این عزیزان پرداخت شود.
امروز احکام حقوقی سال ١۴٠٣ بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها