یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

28 آبان 1402
این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

به گزارش بانک اول مریم گلی ازجمله گیاهان دارویی است که سرشار از ویتامین و مواد معدنی بوده و دم کرده آن می‌تواند اثرات بسیار مفیدی بر بدن ایجاد کند.

این گیاه معجزه‌گر مسائل روحی را بالانس، حافظه را تأمین و تفکر خوشایند در انسان ایجاد می‌کند.

اینکه گاهی افکار به سمت منفی می‌روند، احتمالا یک ماده سمی در بدن زیاد شده و سودا در مغز بالا رفته است، گیاه مریم گلی، تفکر خوشایند ایجاد کرده، حافظه را زیاد و قند خون را پایین می‌آورد، خواب را تنظیم و خطر بروز تشنج را هم کم می‌کند.

برای درست کردن دمنوش مریم‌گلی یک قاشق غذاخوری گیاه مریم گلی را در یک لیوان آب جوش به مدت ۱۵ دقیقه دم کرده، بعد از صاف کردن میل کنید و از اثرات مفید آن بهره‌مند شوید.

اخبار مرتبط
افتالموپاتی مرتبط با اختلالات تیروئید وضعیتی است که به ندرت در مورد آن صحبت می‌شود. اربیت ها از دیواره‌های استخوانی تشکیل شده‌اند که قادر به تغییر شکل نیستند. با افزایش محتویات اربیت، همه چیز در آن (از جمله کره چشم) به جلو حرکت می‌کند. تیروئید چشمی می‌تواند در برخی از اشکال پرکاری تیروئید (بیماری Basedow)، در برخی از اشکال کم کاری تیروئید (تیروئیدیت هاشیموتو) و حتی در غیاب مشکلات تیروئید رخ دهد.
بر اساس یک مطالعه، حتی اگر ژنتیک شما را در معرض خطر مرگ زودهنگام قرار دهد، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا به طور قابل توجهی با آن مبارزه کنید.
نوروبیون نباید در بیماران حساس به هیچ یک از مواد فعال یا مواد کمکی این محصول استفاده شود. پس در این حال همیشه با پزشک یا داروساز خود که در مورد وضعیت بیماران اطلاعات بهتری دارد مشورت کنید.
قلبی که در شرایط عالی قرار دارد، برای یک زندگی طولانی و سالم اندامی حیاتی محسوب می‌شود. با‌این‌وجود، برای داشتن قلبی سالم چه کارهایی باید انجام بدهیم؟ در ادامه به هفت نکته خواهیم پرداخت:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها