پنجشنبه, 3 آبان 1403 2024,October

درخواست تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها منوط به اخذ شناسه یکتا می‌شود

29 آبان 1402
درخواست تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها منوط به اخذ شناسه یکتا می‌شود

از اواخر آذر امسال امکان ثبت تمدید، اصلاح و توسعه مجوزهای کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها مهیا می‌شود.

به گزارش بانک اول  از مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار، تا پیش از این فقط امکان صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها فراهم بود اما از اواخر آذر همه خدمات مرتبط با مجوزها از صدور تا تمدید، اصلاح و توسعه به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان از طریق درگاه ملی انجام می‌شود.

براساس این گزارش، بدون اخذ شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی و کاغذی موجود، امکان ثبت درخواست تمدید، اصلاح و توسعه میسر نیست؛ بنابراین لازم است همه فعالان اقتصادی برای دریافت شناسه یکتای مجوز اقدام کنند.

از پایان آذر ماه ۱۴۰۲ تمدید، اصلاح و توسعه مجوز خارج از درگاه ملی ممنوع می‌شود./ایرنا

اخبار مرتبط
اله داد در خصوص سازوکار استخراج قانونی رمزارز گفت: سازوکار و قوانین مربوط به استخراج رمزارز به‌صورت رسمی تدوین و ابلاغ شده است تا علاقه‌مندان بتوانند بدون دغدغه و با استفاده از این فرصت‌ها به‌صورت قانونی در این کسب‌وکار فعالیت کنند. وی با بیان اینکه تاکنون برای ۲۵۰ انشعاب، مجوز استخراج رمزارز صادر شده است، افزود: همچنان برخی با سوءاستفاده و از طریق انشعاب‌های غیرمجاز مبادرت به استخراج غیرقانونی رمزارز می‌کنند.
این مخاطبان همچنین عنوان کردند که در این جوامع پول اضافه‌ای که بابت گرانی این کالا از خریداران دریافت می‌شود صرف پرداخت یارانه به لبنیات و مواد پروتئینی می‌شود که باعث کاهش هزینه‌های درمان نیز می‌شود.
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - پردیس تصریح کرد: علاوه بر این جریمه که توسط پلیس راه انجام می پذیرد، در صورت عدم پرداخت هزینه عوارضی، افزایش نرخ جرائم به صورت پلکانی به روی مبلغ جریمه توسط شرکت های بهره بردار آزادراه ها نیز انجام خواهد شد.
آیت الله مصباحی مقدم افزود: در حال حاضر ناظران فقهی در 29 بانک به عنوان ناظر فقهی فعالیت می‌کنند. این ناظران از سوی مدیران عامل و هیئت مدیره بانک‌ها معرفی و صلاحیت آنها از سوی شورای فقهی بانک مرکزی بررسی می شود. ناظران فقهی، کارمند بانک‌ها به شمار می‌آیند و حقوق و دستمزد خود را از بانک‌ها دریافت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها