یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط وام 300 میلیون تومانی بانک سینا + سود و اقساط وام

12 آذر 1402
شرایط وام 300 میلیون تومانی بانک سینا + سود و اقساط وام

به گزارش بانک اول طرح نارون بانک سینا مختص شخصیت‌های حقوقی و کسب و کار‌هایی است که دارای حساب قرض الحسنه، جاری یا کوتاه مدت در نزد شعب این بانک هستند.

آنها می‌توانند با ایجاد میانگین حساب ۱-۱۲ ماه از وام نارون بانک سینا بهره‌مند شوند. این تسهیلات دارای سود ۱۰ تا ۲۳ است و بازپراخت یکجا یا اقساطی ۳ تا ۴۸ ماه دارد. همچنین سقف طرح نارون ۳۰۰ میلیون تومان است.

شرکت
نام وام
نارون
سود
10 %

سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده بین ۱۰-۲۳ درصد است

سقف وام
300 میلیون تومان
نوع ضمانت
اعتبار شغلی

به‌همراه جواز کسب و پروانه فعالیت

نیاز به سپرده

بین ۱ تا ۱۲ ماه میانگین حساب نیاز است

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده
1 ماه

حداقل ۱ و حداکثر ۱۲ ماه

مسدودی سپرده
حداکثر زمان بازپرداخت
48 ماه

حداقل ۳ و حداکثر ۴۸ ماه

قسط وام
7,608,775 تومان

برای سود ۱۰ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماه

کل سود وام
65,221,201 تومان

برای سود ۱۰ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماه

مجموع رقم وام و سود
365,421,201 تومان

برای سود ۱۰ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماه

سپرده جداگانه
-
هزینه‌های جانبی

۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها