ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

قیمت سکه ۲۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان شد

16 آذر 1402
قیمت سکه ۲۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان شد

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (پنج‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۴۰۲) در بازار تهران ۲۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قیمت خورد .

به گزارش بانک اول هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، ۲۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم در مقایسه با روز سه شنبه گذشته تغییری نداشت و با نرخ ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز نیم‌سکه ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با نرخ پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد.

بهای هر اُنس طلا نیز در روز جاری در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۳۳ دلار شد .

اخبار مرتبط
متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی تحویل سکه توجه داشته باشند. زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از 9 آبان‌ماه آغاز و تا 16 آبان ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می شود. هزینه تحویل 30 هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود.
یکی از سکه فروش های خیابان فردوسی به خبرنگار تسنیم گفت: البته هنوز خبر به صورت کامل در بازار پخش نشده ولی تا همین به صورت محسوس می توان تغییر روند قیمتی را مشاهده کرد. او می گوید: با اعلام این خبر و سیاست جدید بانک مرکزی، از فردا به احتمال زیاد شدت کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه بیشتر خواهد شد.
اشخاصی که طی بازه زمانی 20 تا 27 آبان ماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا 50 هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و به شعبه بانک عامل پرداخت می شود؛ این هزینه شامل روزهای تعطیل نیز خواهد بود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها