ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

از کجا بفهمیم سود سهام عدالت واریز شده است؟

27 آذر 1402
از کجا بفهمیم سود سهام عدالت واریز شده است؟

23 آذر ماه سال جاری بود که مرحله اول سود سهام عدالت در سال جاری به حساب سهامداران سهام عدالت واریز شد. در این بین، اما برخی از سهامداران هنوز نمی‌دانند که این سود به حسابشان واریز شده است یا خیر؟

به گزارش بانک اول برای اینکه ببینید آیا سود سهام عدالت برای شما واریز شده است یا خیر و اینکه اگر واریز شده است مبلغ آن چقدر است و به چه حسابی واریز شده است نیاز است که چند گام ساده را طی کنید که در ادامه به آن اشاره می شود.

گام اول: شما باید در ابتدا به سامانه سهام عدالت به آدرس https://pl.sahamedalat.ir/ مراجعه کنید.

گام دوم: در مرحله بعد شما باید شماره همراه خود را وارد کنید.

گام سوم: برای شما پیامکی از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی حاوی یک کد شش رقمی ارسال خواهد شد که باید آن را وارد کنید.

گام چهارم: به صفحه سهام عدالت خود وارد می شوید.

گام پنجم: سمت چپ صفحه بخشی با عنوان وضعیت واریز سود وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید.

گام ششم: در صفحه ای که باز می شود کلیه اطلاعات مربوط به واریز سود، حساب، مبلغ سود از ابتدا تاکنون را مشاهده می کنید. در ردیف انتهایی به شما اعلام می شود که واریز سود چه زمانی اتفاق افتاده است و در چه مرحله ای است و به کدام حساب واریز خواهد شد و مبلغ آن چقدر است؟

اخبار مرتبط
در وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص بهبود وضعیت بازار اجاره بها طی گفت: قانون ساماندهی اجاره بهای مسکن طی امروز و فردا برای اجرا به دولت ابلاغ می شود و ابلاغ آن ظرفیت های جدیدی را به وزارت راه وشهرسازی می دهدو این قانون نقش تنطیم گیری با نفوذ بالاتری را در پی دارد.
طبق گفته سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز چنانچه فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشود، می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند. اما وزارت رفاه بلافاصله در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مردم و متقاضیان دریافت سهام عدالت تقاضا می‌کنیم از مراجعه حضوری و تماس با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سهام عدالت خودداری کنند.
افراد برای تعیین سهام متوفیان خود می‌توانند به شعب بانک‌ها یا کارگزاری‌های منتخب اعلامی مراجعه کنند.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها