دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان واریز وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد

28 آذر 1402
زمان واریز وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از واریز مرحله پنجم وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان در اوایل دی‌ماه به حساب۵۰ هزار بازنشسته خبر داد.

محسن تقیانی درخصوص زمان پرداخت مرحله پنجم وام‌ بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: آن دسته از بازنشستگانی که در ماه‌های قبل برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی به کانون‌های بازنشستگی مراجعه کرده بودند، در صورتی که مشکل بانکی نداشته باشند و سایر شرایط را دارا بوده و ثبت‌نامشان نهایی شده باشد، اوایل دی‌ماه وام خود را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طی این دوره، این تسهیلات از اوایل دی‌ماه برای ۵۰ هزار نفر واریز خواهد شد، گفت: با احتساب پرداخت این دوره از تسهیلات، از ابتدای سال تاکنون به ۲۱۰ هزار بازنشسته وام پرداخت شده است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی همچنین گفت: تا پایان سال به بیش از ۳۰۰ هزار نفر تسهیلات پرداخت خواهد شد که ثبت‌نام متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار مرتبط
با توجه به اینکه، یکی از سوالات رایج در خصوص مشاهده وضعیت وام ازدواج ۱۴۰۳، پیرامون استعلام وضعیت این وام، با کد ملی ثبت نام کننده است، در این بخش از مقاله، قصد داریم، به این پرسش پاسخ دهیم که صرف داشتن کد ملی، برای پیگیری وام ازدواج، کافی است یا خیر؟
افراد حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام ۵۰۰ میلیونی و ۳ میلیارد تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری بدون دسته چک داشته باشند. مدت سپرده گذاری و میانگین حساب متقاضی دست کم شش ماه گذشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد نیازمند معرفی ضامن رسمی هستند.
ثبت نام وام بازنشستگان کشوری به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. در ادامه به مراحل نحوه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری خواهیم پرداخت.
به گفته مقام مسئول بانک مرکزی از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر ( حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها