شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

بورس اندکی افت کرد

29 آذر 1402
بورس اندکی افت کرد

به گزارش بانک اول پس از رکوردشکنی بورس در دو روز گذشته امروز این بازار اندکی کاهش پیدا کرد. چهارشنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۱۶۲۹ واحد کاهش یافت و به عدد ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن نیز با ۱۵۳۴ واحد کاهش در عدد ۷۶۱ هزار و ۳۶۳ واحد ایستاد.

آخرین روز کاری هفته حدود ۳۶۹ هزار معامله به ارزش ۷۰۸۱ میلیارد تومان در بازار بورس انجام شد.

فارس و بفجر بیشترین تاثیر مثبت و در سوی مقابل تاپیکو وفولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. وخارزم و سصفها از نمادهای پرتراکنش مثبت و خبهمن و ثشاهد از جمله نمادهای پرتراکنشی بودند که منفی به کار خود پایان دادند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۵۹ واحد به ۲۶ هزار و ۵۷۹ واحد رسید. تعداد معاملات فرابورس ۱۹۳ هزار فقره به ارزش ۴۸۳۴ میلیارد تومان بود.

بپاس، زاگرس و وگردش بیشترین تاثیر منفی و خدیزل بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند. کرومیت، فصبا، نطرین و خاور نیز از نمادهای پرتراکنش بودند./ایسنا

اخبار مرتبط
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها