شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

قیمت بیت کوین و اتریوم امروز پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰2 / پیشروی قیمت‌ها

07 دی 1402
قیمت بیت کوین و اتریوم امروز پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰2 / پیشروی قیمت‌ها

امروز قیمت بیت کوین در بازار ارز دیجیتال بر مدار رشد حرکت کرد و به ۴۳,۱۷۴ (چهل و سه هزار و یکصد و هفتاد و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۴ درصدی داشته است.

به گزارش بانک اول، امروز در بازار ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش داشته است.

آخرین نرخ بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز به ۴۳,۱۷۴ (چهل و سه هزار و یکصد و هفتاد و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ اتریوم

قیمت اتریوم، امروز به ۲,۳۸۴ (دو هزار و سیصد و هشتاد و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۹ درصدی داشته است.

اخبار مرتبط
بااین‌حال، فرازونشیب‌های بازار رمزارزها باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حضور در این بازار مردد باشند. به همین خاطر، در این مطلب، قصد داریم تا مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم و دیدگاه جامعی را درباره این بازار به شما ارائه دهیم.
قیمت بیت کوین ، اتریوم، تتر و سایر ارز‌های دیجیتال ( رمزارزها ) به دلار امروز پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. در ضمن به ساعت بروزرسانی این نرخ‌ها در بالای جدول دفت فرمایید.
امروز سه شنبه 22 خرداد 1403 در بازار داخلی ارزهای دیجیتال ، بایننس کوین با 1.63 درصد کاهش نسبت به روز گذشته و با نرخ 365,228,700 ریال داد و ستد گردید در همین حال در بازارهای جهانی، هر بایننس کوین با قیمت 615.9 دلار در حال معامله می باشد.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز‌های دیجیتال (رمزارزها) به دلار امروز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها