ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

هوش مصنوعی جومونگ و سوسانو واقعی را به تصویر کشید+ عکس

09 دی 1402
 هوش مصنوعی جومونگ و سوسانو واقعی را به تصویر کشید+ عکس

هوش مصنوعی شخصیت های «جومونگ» و «سرزمین بادها» را تجسم بخشیده است.

به گزارش بانک اول افسانه جومونگ با نام دیگر کتابچه سه امپراتوری (به کره‌ای: 주몽)، مجموعهٔ تلویزیونی تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ میلادی در شبکه کره‌ای ام‌بی‌سی به نمایش درآمد.

داستان این مجموعه، درباره زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از ۳۷ تا ۱۹ پیش از میلاد بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کُره حکومت می‌کرد. از جمله بازیگران این مجموعه، سونگ ایل گوک، هان هه جین، کیم سونگ سو و وون کی جون هستند.

اخبار مرتبط
کاربرانی که به خاطر فعالیت‌های مشکوک‌ یا گزارش‌های کاربران دیگر، در دسته با احتمال تخلف بالا قرار می‌گیرند حساب‌شان محدود شده و تنها قابلیت دیدن آگهی‌ها را دارند. امکان انتشار آگهی، چت یا دیدن شماره تلفن آگهی‌های دیگر از این افراد تا زمانی که هویت‌شان به صورت ویدیویی تایید شود گرفته خواهد شد.
روز سه‌شنبه، در نشست سالانه توسعه‌دهندگان آی‌/او (I/O) گوگل در کالیفرنیا، این غول حوزه فناوری نشان داد که چطور هوش مصنوعی با بسترهای مجازی‌اش تلفیق می‌شود‌ــ از موتور جست‌و‌جو گرفته تا جی‌میل‌ــ و از آنچه ادعا می‌کند آینده دستیار هوش مصنوعی در سیستم اصلی جدیدی موسوم به پراجکت استرا (Project Astra) است رونمایی کرد. دمیس هاسابیس، رئیس گوگل دیپ‌مایند (Google Deepmind)، گفت چت‌ربات جدید از حافظه‌اش استفاده می‌کند تا بافتار را درک کند و عمل کند، و در عین حال برای گفت‌و‌گوی طبیعی، «کنشگر، آموزش‌پذیر
کسانی که خود را به مهارت‌های هوش مصنوعی مجهز می‌کنند، در اقتصاد دیجیتال و بازار کار نسبت به کسانی که این مهارت را ندارند، مزیت قابل توجهی خواهند داشت. سازمان‌ها مسئول کمک به کارکنان خود برای ارتقاء مهارت یا مهارت مجدد برای سازگاری با این اکوسیستم در حال تغییر هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها