یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت وام قرض الحسنه تا سقف 300/000/000 تومان + شرایط همه بانک ها

15 دی 1402
شرایط دریافت وام قرض الحسنه تا سقف 300/000/000 تومان + شرایط همه بانک ها
به گزارش بانک اول در شرایط فعلی کشور که به دلیل تورم بالا، مردم برای حل مشکلات مالی خود با کمبود نقدینگی شدید رو به رو هستند، دریافت وام فوری و کم بهره از بانک‌، دغدغه‌ بسیاری از مردم جامعه است؛ اما آیا دریافت وام فوری و قرض الحسنه از بانک ها ممکن است؟

 جواب مثبت است . اکنون وام‌های قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان در بانک‌هایی چون بانک ملی، بانک سپه ٬بانک کشاورزی، گردشگری ٬ بانک رفاه کارگران ٬ بانک صادرات و بانک قرض‌الحسنه مهرایران قابل دریافت است.

طرح مهربانی بانک ملی

بانک ملی ایران با طرح مهربانی دریافت وام قرض‌الحسنه فوری و کم بهره را امکان پذیر کرده ‌است. مشتریان این بانک که خواهان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون هستند می‌توانند با میانگین و گردش حساب بین 1 تا 12 ماه، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. البته نکته قابل توجه برای متقاضیان وام مهربانی بانک ملی این است که شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

از مزیت‌های اصلی وام مهربانی بانک ملی، کارمزد ۲ تا ۴ درصدی آن است که تنها با یک ضامن معتبر پرداخت می‌شود؛ در این طرح سپرده متقاضی مسدود نمی‌شود و می‌توان با توجه به میانگین کارکرد حساب مشتری، وام مهربانی را با مدت بازپرداخت 6 تا 60 ماه اعطا کرد. برای تضمین این تسهیلات نیاز به چک و فیش کسر از حقوق نیست و تنها رتبه اعتباری وام گیرنده و ضامن ملاک است؛ البته متقاضی این وام می‌تواند امتیاز مازاد حساب خود را به اعضای خانواده خود انتقال دهد.

طرح احسان بانک کشاورزی

طرح احسان بانک کشاورزی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با سود ۰ تا ۴ درصد ارائه می‌دهد . در این طرح سپرده متقاضی مسدود نمی‌شود و می‌توان با توجه به میانگین کارکرد حساب در دوره‌های 1، 3،6 و 12 ماهه درخواست وام داد. زمان بازپرداخت این وام قرض الحسنه 12 تا 36 ماهه است. از ویژگی این طرح می‌توان به امکان واگذاری امتیاز به افراد خانواده، اشخاص حقوقی و پرسنل آنها اشاره کرد.

تفاوت طرح مهربانی بانک ملی و طرح احسان بانک کشاورزی این است که در شرایط مشابه، میزان وام مهربانی دو برابر وام احسان بانک کشاورزی است چرا که در طرح مهربانی اگر مدت زمان کارکرد حساب مشتری۶ ماه باشد میزان وام با بازپرداخت ۱۲ ماهه ۱۵۰ میلیون تومان است اما دربانک کشاورزی این رقم تا ۹۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد قابل دریافت است.

البته دریافت وام قرضه‌الحسنه در بانک ملی و کشاورزی هر دو به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن موبایلی بام در بانک ملی و اپلیکیشن باران در بانک کشاورزی قابل دریافت است.

طرح پارسا بانک گردشگری

در طرح پارسا بانک گردشگری متقاضیان می‌توانند با ایجاد میانگین حساب ۴تا۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۲و ۴ درصد دریافت کنند. برای این وام نیاز به ضامن رسمی است و مشتری نباید به بانک بدهکار و یا در لیست سیاه بانک مرکزی باشد. همچنین حداکثر دوره بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه است. در این طرح نیز شرایط دریافت وام قرض الحسنه مشابه با بانک‌های دیگر است با این تفاوت که در بانک گردشگری نیاز به ضامن رسمی است.

طرح امتیازی بانک قرض‌الحسنه مهرایران

تسهیلات امتیازی  وام قرض الحسنه بانک مهر ایران با ایجاد میانگین حساب ۳تا۱۲ ماهه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان قابل دریافت است. این وام قرض‌الحسنه است و فقط ۴ درصد کارمزد دارد. شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه در طرح امتیازی مهر ایرانیان نیز مشابه بانک ملی است اما هر چه دوره بازپرداخت طولانی‌تر شود میزان وام دریافتی در طرح مهربانی بیشتر از طرح امتیازی بانک مهرایران می‌شود. همچنین در بانک ملی می‌توان حتی یک ماهه نیز درخواست وام خود را ثبت کرد.

روش ثبت درخواست وام مهربانی بانک ملی

اکنون امکان ثبت درخواست وام مهربانی بانک ملی به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام فراهم شده و متقاضیانی که مشتری بانک ملی نیستند نیز می‌توانند با افتتاح حساب غیر حضوری در این اپلیکیشن و کلیک بر روی گزینه حساب قرض‌الحسنه مهربانی ملی، نسبت به دریافت این تسهیلات کم‌بهره اقدام کنند. فرایند دریافت وام مهربانی از اپلیکیشن بام به این صورت است که ابتدا متقاضی باید وارد سامانه بام شود و گزینه افتتاح حساب را انتخاب کند؛ سپس گزینه نوع حساب قرض‌الحسنه طرح مهربانی را انتخاب کرده و سپس گزینه ادامه را بزند. در مرحله آخر اگر گزینه حساب شما با موفقیت افتتاح شد برای کاربر ظاهر شود نشان از پایان فرایند در سامانه بام برای افتتاح حساب و درخواست ثبت وام است.

طرح افق بانک رفاه کارگران

تسهیلات قرض الحسنه ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی (کسب و کارهای خرد و شرکت های حقوقی دانش بنیان) می توانند از تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد 4% در قالب طرح افق بهره مند شوند.  

چه کسانی می توانند از این طرح بهره‌مند شوند؟

  • اشخاص حقیقی
  • شرکت های حقوقی دارای کسب و کارهای خرد (پرسنل کمتر از 10 نفر)
  • شرکت های حقوقی دانش بنیان (با ارائه معرفی نامه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)

وام طرح افق بانک رفاه

  • ویزگیهای وام طرح افق بانک رفاه :

    • امکان استفاده از تسهیلات با باز پرداخت 6 تا 60 ماهه
    • امکان انتقال امتیاز میانگین حساب استفاده نشده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک با سقف جمعی حداکثر 3.000.000.000 ریال
    • امکان انتقال امتیاز میانگین حساب استفاده نشده به کارکنان شرکت های حقوقی دارای کسب و کار های خرد و دانش بنیان
    • اعطای تسهیلات تا سقف 3.000.000.000 ریال به اشخاص حقیقی
    • اعطای تسهیلات تا سقف 7.500.000.000 ریال به اشخاص حقوقی

وام 300 میلیونی بانک سپه در طرح نگین امید / سود ۲٪ / اقساط ۶۰ ماهه

در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت این تسهیلات که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید.

به گزارش بانک اول طرح «نگین امید» یک محصول سپرده‏‏- تسهیلاتی است که در آن متقاضیان می توانند با افتتاح سپرده قرض الحسنه ویژه طرح از طریق سامانه امید بانک (بصورت غیرحضوری) و افزایش موجودی سپرده مذکور، بر اساس مدت‌ زمان ماندگاری و میانگین حداقل موجودی سپرده (حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۸ ماه)، حداکثر تا ۳۰۰% (۳ برابر) مبلغ سپرده­ گذاری، مشمول دریافت وام با نرخ کارمزد ۲% شوند.

⭐️ مزایای وام طرح نگین امید بانک سپه

  • افتتاح حساب به صورت غیرحضوری
  • امکان دریافت وام قرض ­الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان
  • امکان دریافت وام قرض ­الحسنه با کارمزد ۲%
  • امکان دریافت وام قرض ­الحسنه پس از گذشت یک ماه
  • امکان دریافت وام قرض ­الحسنه حداکثر تا ۳۰۰% (۳ برابر) مبلغ سپرده ­گذاری
  • قابلیت انتقال امتیاز دریافت وام
  • ساده بودن طرح برای مشتریان
  • امکان مشاهده امتیاز وام توسط مشتری به صورت غیرحضوری در سامانه امید بانک

⭐️ مراحل درخواست وام طرح نگین امید بانک سپه

  1. افتتاح حساب غیرحضوری در سامانه امید بانک سپه
  2. سپرده گذاری توسط مشتری جهت ایجاد امتیاز وام(میانگین سازی)
  3. محاسبه امتیاز حساب توسط سامانه و انتخاب میزان و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات توسط مشتری
  4. ثبت نام و تشکیل پرونده در سامانه اعتبارسنجی توسط مشتری
  5. دریافت نتیجه اعتبارسنجی
  6. خرید و ثبت تضامین الکترونیکی از سوی متقاضی و ضامن وی
  7. ارائه درخواست دریافت تسهیلات در سامانه امید بانک توسط مشتری
  8. تأیید درخواست دریافت تسهیلات
  9. واریز وام
  10. بازپرداخت وام
  11. تسویه تضامین

طرح نگین امید برای چه افرادی است؟

کلیه افراد حقیقی بالای ۱۸ سال می توانند با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه ویژه این طرح از تسهیلات قرض الحسنه نگین امید بهره مند گردند

طرح تسهیلاتی سپاس سپهر بانک صادرات

طرح وام سپاس سپهر بانک صادرات

به گزارش بانک اول بر اساس طرح تسهیلاتی سپاس سپهر، متقاضیان می‌توانند به میزان سه برابر معدل موجودی حساب تا سقف سه میلیارد ریال  (300 میلیون تومان )با نرخ کارمزد ۴ درصدی وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

همچنین بر اساس این طرح امکان دریافت تسهیلات ارزان قیمت به میزان دو برابر معدل حساب تا سقف ۱۰ میلیارد ریال ( 1/000/000/000 تومان ) با نرخ‌ سود ۴ درصدی فراهم شده است.

کسب امتیاز در این طرح به صورت روزشمار بوده و مشتری امکان واریز، برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را از این حساب خواهند داشت.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب ویژه طرح سپاس سپهر بانک صادرات ایران، در قالب سپرده قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، یک میلیون ریال  (100 هزار تومان) و حداقل میانگین معدل موجودی جهت استفاده از این طرح ۱۰۰ میلیون ریال (10 میلیون تومان ) است.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت وام قرض الحسنه با حداقل ۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۳۶ ماهه، تا سقف سه میلیارد ریال با کارمزد ۴ درصدی از این طرح استفاده کنند. همچنین شرایط دریافت تسهیلات مرابحه با نرخ سود ۴ درصدی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال با حداقل ۲ ماه و حداکثر ۱۲ ماه سپرده‌گذاری و بازپرداخت ۱۲ ماهه فراهم شده است.​

توجه : در تمام طرح های فوق وام گیرنده و ضامن باید فاقد چک برگشتی و تسهیلات معوق در شبکه بانکی باشد.بانک اول

اخبار مرتبط
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
غریب
ارسال شده در : دوشنبه 18 دی 1402

اگه من ۳۰۰۰۰ملیون داشتم که وام برنمیداشتم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها