یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

وام ۳۰۰ میلیونی بانک رفاه + شرایط و اقساط

16 دی 1402
وام ۳۰۰ میلیونی بانک رفاه + شرایط و اقساط

بانک رفاه کارگران طرح تسهیلاتی را تدارک دیده تا کمبود نقدینگی مشتریان حقیقی و حقوقی را برطرف کنند. این طرح تسهیلاتی افق نام دارد.

به گزارش بانک اول، افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید تا پایان اسفندماه سال جاری با مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه کارگران نسبت به افتتاح حساب و ایجاد میانگین اقدام کنند.

شرایط دریافت وام افق بانک رفاه

  • طرح تسهیلاتی افق با کارمزد چهار درصد است.
  • این تسهیلات نیازمند افتتاح حساب قرض الحسنه می باشد.
  • افراد باید حداقل ۲۰ میلیون تومان در سپرده خود داشته باشند.
  • مدت ماندگاری پول در حساب حداقل یک ماه و حداکثر ۱۲ ماه
  • متقاضیان باید حداقل شش ماه یا حداکثر ۶۰ ماه تسهیلات مذکور را بازپرداخت کنند.
  • دریافت کننده وام باید علاوه بر اعتبار شغلی، ضامن رسمی نیز داشته باشد.
  • میزان هر قسط برای وی ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان خواهد بود.
  • کل سود وام به ۳۶ میلیون تومان و جمع رقم وام و سود آن به ۳۳۶ میلیون تومان می‌رسد.
  • این تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود.

امکان انتقال میانگین حساب استفاده نشده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک و همچنین کارکنان شرکت‌های حقوقی دارای کسب و کارهای خرد و دانش بنیان وجود دارد.

اخبار مرتبط
وام پرداختی به مردم عادی در قالب تسهیلات خرد طبقه‌بندی خواهد شد و با نام‌های متعارف شناخته می‌شود. هر سال هم بعد از ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی پرداخت این وام‌ها را شاهد هستیم. در این مطلب هفت وام سرنوشت‌ساز را بررسی می‌کنیم که امسال به‌عنوان یک گزینه پیش‌روی متقاضیان هستند هرچند گاهی لازم است برای دریافتشان دوندگی کرد.
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها