جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

وام 300/000/000 تومانی بانک ملت با نرخ ۱ تا ۲۳ درصد با اقساط 60 ماهه

23 دی 1402
وام 300/000/000 تومانی بانک ملت با نرخ ۱ تا ۲۳ درصد با اقساط 60 ماهه

بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، طرح تسهیلات رشد را طراحی نموده است.

به گزارش بانک اول، در این طرح مشتریان میتوانند در قبال معدل منابع موجود خود در یکی از انواع حسابهای قرض الحسنه ویژه طرح رشد یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی ویژه طرح رشد متناسب با دوره ماندگاری آن (از ٣ ماه تا ٦ ماه)، در صورت احراز اهلیت و ظرفیت اعتباری و سایر شرایط مورد نیاز در قبال وثایق و تضامین وفق مقررات از اولویت دریافت تسهیلات طرح رشد بهره مند شوند.

اقلام تسهیلاتی طرح رشد

١- تسهیلات خرد ویژه حقوق بگیران سازمان ها/ شرکتها
٢- تسهیلات خرد عمومی با دوره بازپرداخت بلند مدت
٣- تسهیلات ویژه قرض الحسنه
٤- تسهیلات سرمایه در گردش ویژه مشتریان کسب و کاری

مزایای تسهیلات طرح رشد

١- دوره بازپرداخت تسهیلات تا ٦٠ ماه
٢- امکان انتقال امتیاز تسهیلات به اقارب/ حقوق بگیران

اشخاص حقیقی:

تمامی افراد حقیقی میتوانند با افتتاح یکی از حساب های ویژه طرح رشد و ایجاد امتیاز لازم از تسهیلات طرح رشد استفاده نمایند.

اشخاص حقوقی:

شرکتها یا سازمانها، می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح رشد و سپرده گذاری در آن اقدام نموده و مطابق شرایط طرح، کارکنان بیمه شده خود را که حقوقشان به حساب مربوطه در بانک ملت واریز می گردد، جهت دریافت تسهیلات متناسب با امتیاز اکتسابی تا سقف فردی ٢ میلیارد ریال به بانک
معرفی نمایند.

مشخصات کلی تسهیلات رشد

  • نرخ تسهیلات: از ۱ درصد تا ۲۳ درصد
  • مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات: حداکثر ۶۰ ماه
  • حداکثر مبلغ تسهیلات: تا ۴ برابر معدل ایجادی

سقف فردی تسهیلات:

  • مشتریان حقیقی: تا ۲ میلیارد ریال
  • مشتریان کسب و کاری: تا ۱۵ میلیارد ریال

هموطنان گرامی میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایند.
تهران تلفن: ۱۵۵۶
شهرستان ها: ۸۲۴۸۸-

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها