شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

کدام بانک ها وام فوری می دهند؟

30 دی 1402
کدام بانک ها وام فوری می دهند؟

پرداخت وام یک روزه با استفاده از انواع وثیقه‌های بانکی (سفته، سیم‌کارت، اسناد ملکی، فیش حقوقی و… )سریع‌ترین راه ممکن دریافت وام فوری است.

به گزارش بانک اول  در حال حاضر، این امکان توسط برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری در شهرهای مختلف ارائه می‌شود.

وام فوری یک روزه با سفته در بانک‌های آینده، رسالت، مهر ایران، بانک شهر و بانک تجارت یک فرصت ارزشمند برای تأمین نیازهای مالی است.

در زیر، شرایط و جزئیات دریافت وام در هر یک از این بانک‌ها شرح داده شده است:

وام فوری ۱۰۰ میلیونی

یکی از جدیدترین وام‌های فوری بانک ملی، وام طرح نهال است که به سپرده‌گذاران حساب قرض‌الحسنه داده می‌شود.

این تسهیلات بدون سود است و مبلغ آن بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. برای دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی از بانک ملی، نباید به بانک بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید.

وام فوری ۲۰۰ میلیونی

بانک صادرات از جمله بانک‌هایی است که وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی می‌دهد. البته حداقل مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان است.

برای دریافت وام فوری بانک صادرات باید در طرح لبخند این بانک ثبت‌نام کنید.

وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی

وام خرید کالا بانک آینده ۳۰۰ میلیون تومانی است و با هدف خرید کالا به مردم داده می‌شود.

کف مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان و سود آن ۲۳ درصد است. برای دریافت این وام به حساب قرض‌الحسنه و ضامن نیاز دارید.

وام فوری ۵۰ میلیونی

بانک ملی، وام فوری ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد. اگر بالای ۱۸ سال هستید و پروانه کسب‌وکار یا فیش حقوقی معتبر دارید، می‌توانید برای دریافت وام سریع بانک ملی اقدام کنید.

با دریافت وام فوری بانک ملی می‌توانید کالاهای مختلفی مثل لوازم خانگی را خریداری کنید.

وام فوری ۲۰ میلیونی

وام طرح یاس بانک سینا یا تسهیلات بانوان خانه‌دار بانک سینا از جمله وام‌های فوری ۲۰ میلیون تومانی است. سود این وام ۱۸ درصد است و به زنان خانه‌دار و شاغل داده می‌شود.

دریافت وام با سفته

بانک‌های سپه، تجارت، مسکن، ملت، صادرات، ملی، رفاه کارگران، پست بانک ایران، بانک توسعه تعاون، بانک صنعت و معدن، توسعه صادرات ایران و بانک قرض‌الحسنه رسالت، وام فوری با سفته می‌دهند.

اخبار مرتبط
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها