شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

گوشی‌های جذابی که با ۵ میلیون می‌توان خرید

02 بهمن 1402
گوشی‌های جذابی که با ۵ میلیون می‌توان خرید

امروز (دوشنبه) قیمت گوشی‌های موبایل با بودجه ۵ میلیون تومانی در بازار موبایل تهران، مشخص شد.

به گزارش بانک اول اگر شما هم به دنبال خرید یک موبایل به صرفه با قیمتی متوسط هستید که کار‌های روزانه‌تان را با آن انجام دهید، در این مطلب با ما همراه باشید تا از جدیدترین قیمت گوشی‌های پرفروش بازار مطلع شوید.

اگر به دنبال گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ در بازار هستید، می‌توانید Galaxy A ۰۵ با حافظه ۶۴ گیگابایت به قیمت پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان را خریداری کنید. همچنین با بودجه ۶ میلیون تومان نیز می‌توان گوشی Galaxy A ۱۴ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت را خرید.

آخرین قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار

برند شیائومی نیز گوشی‌هایی با قیمت مناسب برای مشتریان دارد. در جدول زیر قیمت پرفروش‌ترین موبایل‌های شیائومی را مشاهده می‌کنید.

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، برای خرید Redmi A ۲ Plus با حافظه ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت حدود ۳،۸۹۹،۰۰۰ باید هزینه کنید، همچنین اگر بودجه بیشتری دارید می‌توانید مدل Redmi ۱۲ با ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت به قیمت ۶،۳۸۰،۰۰۰ بخرید.

اخبار مرتبط
جدیدترین قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی و نوکیا را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.
اسفند سال گذشته بود که هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد که بند (6) ماده (1) دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (7) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور موضوع تصویب نامه بهمن ‌ماه 1402، اصلاح شود.
بازار موبایل در کمال و تعجب و شگفتی سفره خودش را از بازار ارز جدا کرده و با نزدیک شدن به شب عید شاهد ارزان شدن مدل‌های نوبرانه هستیم.
نبرد بین پرچمداران اندرویدی مجهز به تراشه‌های مدیاتک و کوالکام هرگز به اندازه امروز جذاب نبوده است! در سال‌های گذشته عموما تراشه‌های اسنپدراگون موفق شده بودند چه در بنچمارک‌ها و چه عملکرد واقعی پیروز نبرد باشند. با این وجود چیپست‌های قدرتمند مدیاتک نیز اخیرا توانسته‌اند با عملکرد بسیار خوب خود اختلاف با رقیب آمریکایی خود را به حداقل برسانند. نبرد نزدیک این دو تراشه در لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی فوریه 2024 که به‌تازگی توسط AnTuTu اعلام شده کاملا مشهود است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها