شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

پایان هفته سبز بورس با رشد ۳ هزار واحدی

04 بهمن 1402
 پایان هفته سبز بورس با رشد ۳ هزار واحدی

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۴ بهمن) با ۳ هزار و ۴۱۵ واحد افزایش، به ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۶۴ واحد رسید.

به گزارش بانک اول شاخص هم وزن ۳ هزار و ۸۴۵ واحد افزایش یافت و به ۷۲۷ هزار و ۹۶۱ واحد رسید. نمادهای «فولاد، حکشتی، فملی، اخابر و شستا» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «پارسان و شبریز» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۱۵۰ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۲۸۰ واحد رسید. نمادهای «هرمز، خاور، آریا، مادیرا، زاگرس، شگویا و شاوان» بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند و همگی به رشد شاخص کمک کردند.


نقشه بازار در پایان معاملات روز چهارشنبه ۴ بهمن 1402

ایرنا

اخبار مرتبط
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها