یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

ارائه سفته دیجیتال برای وثیقه گذاری انواع وام

04 بهمن 1402
	 ارائه سفته دیجیتال برای وثیقه گذاری انواع وام

امکان خرید سفته دیجیتال توسط مشتریان بانک کشاورزی برای اشخاص حقیقی و همچنین امکان خرید سفته دیجیتال برای وثیقه وام در بانک کشاورزی عملیاتی شد.

به گزارش  بانک اول  خدمت سفته الکترونیکی بانک کشاورزی با هدف تسهیل دسترسی به ابزارهای تعهد پرداخت، صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان و بالابردن امنیت ابزار مالی، در سبد خدمات غیر حضوری این بانک قرار گرفت.

مشتریان این بانک می توانند با داشتن حداقل یک حساب فعال و امضای دیجیتال در بانک کشاورزی، به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت مبلغ، از مزایای این خدمت بهره مند شوند.

همچنین تمام مراحل صدور، دریافت، ضمانت، پشت نویسی و تسویه سفته به صورت الکترونیکی و غیرحضوری از طریق اینترنت بانک قابل انجام است.

مزایای سفته الکترونیکی

  • صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه.
  • دسترسی آسان و ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال.
  • عدم نیاز به نگهداری فیزیکی.
  • امنیت بالا و عدم امکان جعل سفته الکترونیکی.
  • داشتن کد شناسایی منحصر به فرد و قابل استعلام.
  • امکان خرید سفته به مبلغ مورد نیاز و مشخص.
  • امکان تسویه تدریجی و اعتبار در مراجع قضایی

این گزارش می افزاید: از دیگر کاربردهای این خدمت جدید بانک کشاورزی، می توان امکان خرید سفته دیجیتال توسط مشتریان بانک کشاورزی برای سایر اشخاص حقیقی و همچنین امکان خرید سفته دیجیتال برای وثیقه تسهیلات در بانک کشاورزی را برشمرد.

گفتنی است، به منظور انجام هرگونه عملیات برای سرویس سفته الکترونیک، مشتریان بانک کشاورزی می توانند ابتدا با نصب نرم افزار امضای دیجیتال از درگاه های قانونی، نسبت به احراز هویت و دریافت گواهی امضای دیجیتال اقدام کنند.

سپس با ورود به اینترنت بانک کشاورزی، درخواست صدور سفته، ضمانت سفته و ظهر نویسی (انتقال سفته) و همچنین انجام سایر امور مربوط به سفته نظیر ردیابی وضعیت، لغو سفته های باز، استعلام سفته، اطلاع رسانی به ذینفعان و … امکانپذیر است.

اخبار مرتبط
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:
وام پرداختی به مردم عادی در قالب تسهیلات خرد طبقه‌بندی خواهد شد و با نام‌های متعارف شناخته می‌شود. هر سال هم بعد از ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی پرداخت این وام‌ها را شاهد هستیم. در این مطلب هفت وام سرنوشت‌ساز را بررسی می‌کنیم که امسال به‌عنوان یک گزینه پیش‌روی متقاضیان هستند هرچند گاهی لازم است برای دریافتشان دوندگی کرد.
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها