یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

غوغای ارز دیجیتال سویی! /هفت سکه مجازی با بازدهی هفت روزه ۲۰ تا ۵۰ درصد

12 بهمن 1402
 غوغای ارز دیجیتال سویی! /هفت سکه مجازی با بازدهی هفت روزه ۲۰ تا ۵۰ درصد

قیمت ارز دیجیتال سویی در یک هفته ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد؛ سه برابر بازدهی دلار از نیمه مهرماه

به گزارش بانک اول ارزش ریال از چهار ماه پیش به این طرف حدود ۱۵ درصد آب رفته است، اما گروهی از سرمایه‌گذاران با حضور در بازار ارز دیجیتال توانستند ظرف هفت‌روز این ضرر را جبران کرده یا حتی تا سه برابر سود کسب کنند.

ارز دیجیتال سویی که جزو گزینه‌های کمتر‌شناخته‌شده برای سرمایه‌گذاران ایرانی است، بازدهی خیره‌کننده و ۵۰ درصدی را از سوم بهمن به این طرف تجربه کرده. قیمت سولانا و آوالانچ که بین ۱۰ رمزارز برتر دنیا جا خوش کرده‌اند، در همین مدت معادل ۲۵ درصد ارتقا پیدا کرده و امثال سی، استکس، رندر و اینترنت کامپیوتر بازدهی تقریبا ۲۰ درصدی هفت‌روزه از خودشان به جا گذاشته‌اند.

ارز دیجیتال سویی با نماد SUI، از حیث تسلط به بازار جایگاه چهل‌وپنجم را دراختیار دارد و قیمت آن در هفت روز گذشته تقریبا ۵۰ درصدی بالا رفته است. این بهترین وضعیت بین انواع رمزارز‌های سرشناس است.

قیمت ارز دیجیتال سویی درحال حاضر ۱.۶۳ دلار یعنی به‌پول خودمان چیزی نزدیک ۹۵ هزار تومان تخمین زده می‌شود درحالی که سویی دیروز ۱.۴ دلار ارزش داشت و یک هفته قبل بیشتر از ۱.۰۷ دلار مشتری نداشت. وقایعی که ظرف روز‌های گذشته در بازار ارز خودمان اتفاق افتاده، باعث شده سود سرمایه‌گذاران ایرانی سویی در این مدت بیشتر از این حرف‌ها باشد.

سولانا برخلاف سویی یکی از ۱۰ رمزارز برتر بازار است که بازدهی هفتگی تقریبا ۲۵ درصدی را تجربه کرده. الان که هر واحد واحد سولانا معادل ۱۰۲.۹ دلار خریدوفروش می‌شود، دیروز ۹۶.۵ دلار و یک هفته قبل یعنی سوم بهمن حدود ۸۱ دلار قیمت داشت.

آوالانچ که مثل سولانا جزو رمزارز‌های سرشناس است و در اغلب صرافی‌های ایرانی لیست شده، نسبت به هفته قبل ۲۵ درصد بیشتر ارزش دارد.

قیمت آوالانچ که به اسم آواکس هم معروف است، در این مدت از ۲۸.۵ دلار به ۳۶.۳ دلار رسیده است. آوالانچ البته همچنان نسبت به قله تاریخی خودش حدود ۷۰ درصد فاصله دارد، اما آن‌هایی که در کیف پولشان این رمزارز را نگه داشتند، در یک هفته به سود ۲۵ درصدی دست پیدا کردند و درقیاس با یک سال قبل این عدد به ۷۴ درصد می‌رسد.

رندر با نماد RNDR یکی دیگر از رمز‌ارز‌های موفق در هفت روز گذشته است. این یکی بازدهی هفتگی ۲۰ درصدی را به‌ثبت رسانده و حالا آن‌هایی که از یک سال پیش تا الان این رمزارز را در کیف پولشان نگه داشتند، به سود خیره‌کننده ۲۶۰ درصدی دست پیدا کردند. قیمت رندر یک هفته قبل ۳.۶ دلار بود، اما الان به ۴.۴ دلار تبدیل شده است.

رندر البته از نظر تسلط به بازار ارز دیجیتال حدود یک‌دهم درصد سهم دارد و حجم بازار رندر به ۱.۶ میلیارد دلار می‌رسد. رندر از سال ۹۹ تا الان در صرافی‌ها فهرست شده و یکبار در بهمن ۱۴۰۰ تا مرز هفت دلار بالا رفته است.

سی با نماد SEI در جدول رمزارز‌های موجود در بازار جایگاه چهل‌وششم را دراختیار دارد. حجم بازار سی درحال حاضر ۱.۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که این عدد معادل یک‌دهم درصد از کل بازار است. با این حال سی توانسته در یک هفته قبل بازدهی ۲۱ درصدی از خودش به جا بگذارد.

قیمت سی درعرض یک هفته گذشته از جایگاه ۰.۵۸ دلار حرکتش را آغاز کرده و الان با ایستادن روی پله ۰.۷۲ دلار، بازدهی هفتگی ۲۱ درصدی به جا گذاشته است.

استکس از مهرماه سال ۹۸ در صرافی‌های معتبر فهرست شد و الان امکان خرید استکس از یکسری صرافی‌های ایرانی هم وجود دارد. آن‌هایی که قبلا سراغ خرید استکس رفتند، در یک هفته قبلی ۲۰ درصد سود کردند.
قیمت استکس در این مدت از ۱.۳۲ دلار به ۱.۵۹ دلار ارتقا پیدا کرده و نسبت به دیروز هم شاهد رشد ۱۰ درصدی هستیم.

استکس با این حال بیشتر از یک‌دهم درصد از سهم بازار را در اختیار ندارد و به‌همین خاطر از این نظر صاحب جایگاه چهلم بین انواع رمزارزهاست. حجم بازار استکس با نماد STX درحال حاضر ۲.۳ میلیارد دلار محاسبه می‌شود.

خرید ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر الان ۱۲.۱ دلار هزینه دارد، اما یک هفته قبل آن را ۹.۸ دلار معامله می‌کردند. قیمت ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر به‌این ترتیب در هفت روز ۱۹ درصد افزایش پیدا کرده است. اینترنت کامپیوتر حالا بازدهی سالانه ۱۰۰ درصدی را تجربه می‌کند و با نماد ICP در جایگاه شانزدهم بین انواع رمزارز‌ها قرار دارد.

هفت سکه مجازی با بازدهی هفت روزه ۲۰ تا ۵۰ درصد

انواع رمزارز

قیمت

بازدهی هفتگی

سویی

1.63 دلار

50 درصد

سولانا

102.9 دلار

25 درصد

آوالانچ

36.42 دلار

25 درصد

سی

0.72 دلار

21 درصد

استکس

1.59 دلار

20 درصد

رندر

4.4 دلار

20 درصد

اینترنت کامپیوتر

12.1 دلار

19 درصد

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها