شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

کیف پول دیجیتال بانک کشاورزی ارائه شد

15 بهمن 1402
کیف پول دیجیتال بانک کشاورزی ارائه شد

بانک کشاورزی با ایجاد ارتباط فنی، اجرایی و اقتصادی با شرکت های فین تک، راهبران کیف پول الکترونیکی، صاحبان کسب و کار مجازی و پذیرندگان، کیف پول دیجیتال «نوینکست»Novinext را با قابلیت های پرشمار و کاربردی، ارائه کرده است.

به گزارش  بانک اول  «کیف پول دیجیتال نوینکست» محصول جدید بانک کشاورزی و یک کیف پول نقدی و اعتباری، چند ارزی و چند جیبی است.

بر اساس این گزارش، «نوینکست» با دارا بودن جیب های ریال، جیب اوراق تعهد دیجیتال (سفته دیجیتال، برات دیجیتال، اوراق گام و گواهی)، جیب تسهیلات، جیب تخفیف و جیب کالابرگ، می تواند خدمت جدیدی را به مشتریان بانک کشاورزی ارائه دهد.

این گزارش می افزاید: نوینکست با هم پیمانی با سایر کیف پول های کشور، در راستای طرح تحول دیجیتال و مفاهیم بانکداری باز قدم برداشته و بدین ترتیب دارای شبکه ای از پذیرندگان است.

کیف پول نوینکست آمادگی دارد با ارائه api های بانکداری باز خود، با پذیرندگان و سایر فعالان فین تکی تعامل داشته باشد.

این هم افزایی موجب کاهش هزینه بار تراکنش های ریزمقدار در شبکه بانک، افزایش سرعت معامله تجاری، اشتراک گذاری ابزار پرداخت بین اعضای زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور و در مجموع افزایش رضایتمندی و تجربه مشتری از فضای پلتفرم خواهد شد.

همچنین پذیرندگان نیز می توانند با بهره گیری از جامعه بزرگ دارندگان کیف پول دیجیتال نوینکست نسبت به توسعه بازار خود اقدام و از امکانات این کیف پول برای افزایش مشتریان خود بهره گیرند.

شایان ذکر است، نسخه تحت وب کیف پول نوینکست در حال حاضر در محیط عملیاتی و به نشانی https://wallet.bki.ir قرار گرفته و ضمن هم‌پیمانی با پلتفرم مدیریت زنجیره تامین پالیز بعنوان SCM بانک کشاورزی به صورت نقدی و اعتباری در دسترس عموم قرار گرفته است.

همچنین به زودی نسخه موبایل اپلیکیشن نوینکست، دسترسی در سوپر اپلیکیشن باران، دستگاه‌های کارتخوان، سندباکس و نیز هم‌پیمانی با سایر کیف پول‌ها و پلتفرم‌ها در اختیار مشتریان محترم بانک کشاورزی قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط
بانک اول - سرپرست بانک کشاورزی از صدور دامدار کارت جدید با سقف اعتباری دو میلیارد ریال و نرخ سود ۱۰ درصد خبر داد.
بانک اول - مدت زمان اعتبار کلیه کارت های بانک کشاورزی با تاریخ انقضای فروردین ، اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱ به مدت یکسال تمدید می شود.
تاریخچه بانک کشاورزی

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها