ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

همه چیز علیه بورس! / شاخص کل۱٬۸۰۰ واحد افت کرد

16 بهمن 1402
همه چیز علیه بورس! / شاخص کل۱٬۸۰۰ واحد افت کرد

شاخص بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ با افت ۱٬۸۱۵ واحدی به دو میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۰ واحد رسید.

به گزارش  بانک اول  شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز  دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ با افت ۱٬۸۱۵ واحدی به دو میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۰ واحد رسید. بر این اساس شاخص کل هم وزن کمی رشد داشته و به ۷۳۸ هزار و ۹۲ واحد رسید.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران تا این لحظه ۴۸ هزار و ۹۴۲ میلیارد ریال بوده و نمادهای اخابر و رمپنا بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فملی و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر بازار داشتند.

اخبار مرتبط
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.
در این زمینه امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رضا عیوضلو در نشستی خبری این رخدادها را بررسی و اعلام کرد: به لیست مشکوک افراد با اطلاعات نهانی رسیده‌ایم اما تخلف آنها هنوز ثابت شده نیست.
شاخص کل فرا بورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد. معامله گران در فرا بورس حدود ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۰ هزار معامله دادوستد کردند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها