شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

بازگشت شاخص بورس به کانال ۲.۱ میلیون واحد با رشد ۲ هزار واحدی

21 بهمن 1402
بازگشت شاخص بورس به کانال ۲.۱ میلیون واحد با رشد ۲ هزار واحدی

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۲۱ بهمن) با ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحد ایستاد.

به گزارش بانک اول شاخص هم وزن با یک هزار و ۱۶۰ واحد افزایش به ۷۳۹ هزار و ۸۱۵ واحد رسید. نمادهای «شپنا، فملی و تاپیکو» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «قاسمین و سدشت» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۲۳ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۴۳۹ واحد رسید. نمادهای «آریا، وسپهر و فزر» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

اخبار مرتبط
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: