شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

۶ ارز دیجیتال با احتمال رشد ۱۰ برابری در بازار

24 بهمن 1402
۶ ارز دیجیتال با احتمال رشد ۱۰ برابری در بازار

با ادامه رشد قیمت بیت کوین، وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است و بازار در حال مطلوب‌تر شدن است.

به گزارش بانک اول  در همین راستا، میم‌کوین‌ها در حال آماده شدن برای صعود گسترده هستند. در ادامه به معرفی چند مورد از میم‌کوین‌هایی که پتانسیل رشد ۱۰ برابری دارند می‌پردازیم.

دوج‌کوین

دوج‌کوین (DOGE) که ابتدا صرفاً برای سرگرمی ایجاد شده بود، اکنون به یک ارز دیجیتال با طرفداران پرشمار تبدیل شده است.

این توکن اکنون در جامعه میم‌کوین‌ها پیشتاز است و فراتر از سرگرمی، می‌تواند سودهای قابل‌توجهی را ایجاد کند.

شیبا اینو

شیبا اینو (SHIB) که به ‌عنوان «قاتل دوج کوین» ایجاد شد، با حمایت جامعه، جایگاه خود را در دنیای ارزهای دیجیتال به دست آورده است.

این ارز مجموعه‌ای از نوآوری‌ها را به ارمغان می‌آورد که می‌تواند باعث پیشی گرفتن آن از سایر میم‌کوین‌ها شود.

بانک

بانک (BONK) که یکی از میم‌کوین‌های اکوسیستم سولانا است، با وعده ارائه تراکنش‌های سریع و کارمزد پایین ایجاد شده است.

با توجه به اینکه این میم‌کوین نسبت به سایرین جدید‌تر است، فرصت خوبی برای گسترش نفوذ خود در جامعه دارد.

بون

بون (BONE) توکن حاکمیتی اکوسیستم شیباسواپ (ShibaSwap) است که کاربرد بیشتری نسبت به اکثر میم‌کوین‌ها دارد.

این توکن نقش مهمی در رشد صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ خواهد داشت.

هونک

هونک (HONK) اگرچه میم‌کوینی کمتر شناخته شده است، اما ماهیت جذاب و پتانسیل آن برای رشد‌های ناگهانی، آن را به یک گزینه عالی برای کسب سود تبدیل کرده است.

لیش

لیش (LEASH) که در ابتدا به عنوان یک توکن ریبیس (rebase token) ایجاد شده بود، طی تغییر استراتژی به یک دارایی کمیاب در اکوسیستم شیبا اینو تبدیل شده است.

این ارز با عرضه محدود و اتصال به اکوسیستم شیبا، چشم‌انداز سرمایه‌گذاری جذابی را ارائه می‌دهد که می‌تواند سود قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها