شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

ایثارگران بخوانند؛ ارائه تسهیلات مسکن آغاز شد+ مبلغ

25 بهمن 1402
ایثارگران بخوانند؛ ارائه تسهیلات مسکن آغاز شد+ مبلغ

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در روزهای آینده تسهیلات مسکن ایثارگران از سوی بانک‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش بانک اول مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در روزهای آینده تسهیلات مسکن ایثارگران از سوی بانک‌ها آغاز خواهد شد.

میثم اروز، مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: با عنایت به عدم پیش‌بینی تسهیلات مسکن ایثارگران در قانون بودجه ۱۴۰۲، بنیاد شهید و امور ایثارگران مطابق سنوات گذشته پیشنهاد تسهیلات مسکن هر واحد مسکونی را بر اساس نرخ تورم به دولت ارائه کرد.

وی افزود: پس از بررسی و اخذ نظرات دستگاه‌های متولی در نهایت در تاریخ ۱۴ آبان سال جاری با مساعدت دولت در هیئت محترم وزیران به تصویب رسید، اما بانک مرکزی پس از تعیین سهمیه بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران را به ارائه تضمین نامه پرداخت مابه‌التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی تا نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه منوط کرد.

اروز با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های مستمر بنیاد، سازمان برنامه و بودجه در تاریخ ۲۱ بهمن نسبت به صدور تضمین نامه به بانک‌های عامل تعیین شده ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران موافقت کرد، گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک‌های عامل باشیم.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۰ ساله در نظر گرفته شده است./مهر

اخبار مرتبط
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
شما بعد از گرفتن اعتبار خرید، برای خرید کالا و جنس موردنیاز خودتان فقط باید به فروشگاه‌هایی بروید که تحت قرارداد با بانک هستند. حالا تصور کنید بعد از کلی رفت‌وآمد به بانک و جور کردن ضامن و گرفتن استعلام رتبه اعتباری، کالا کارت خودتان را تحویل گرفته‌اید و در سایت بانک یکی از فروشگاه‌های قبول‌کننده نزدیک خانه‌تان را پیدا می‌کنید و به آنجا می‌روید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها