شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 40 میلیون تومانی بانک پارسیان + جزییات و شرایط دریافت

30 بهمن 1402
 وام 40 میلیون تومانی بانک پارسیان + جزییات و شرایط دریافت

بانک پارسیان طرح تسهیلاتی به نام «همراهان» را تدارک دیده است که در آن به متقاضیان و واجدان شرایط تا سقف 40 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. وام این طرح قرض الحسنه است.

به گزارش بانک اول افرادی که خواهان وام طرح همراهان هستند باید دستگاه کارتخوان متصل به بانک پارسیان داشته و حداقل به مدت چهار ماه با آن دستگاه کارکرد داشته باشند.

همچنین این افراد باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده قرض الحسنه داشته یا افتتاح کنند. وام این طرح براساس اعتبار شغلی مشتریان به آن‌ها پرداخت می‌شود. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و طی مدت زمان 24 ماه قابل بازپرداخت است. لازم به ذکر است در صورتی که فرد به هر دلیلی امکان طی کردن پروسه دریافت وام را نداشته باشد، می‌تواند امتیاز آن را به اقوام درجه یک خود انتقال بدهد.

با توجه به شرایط ذکر شده برای این وام، مبلغ هر قسط تنها 1 میلیون و 818 هزار و 182 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 2 میلیون و 400 هزار تومان است. در مجموع رقم وام و سود آن به 42 میلیون و 420 هزار تومان خواهد رسید.

آغاز به کار بانک پارسیان و چشم انداز این مجموعه برای آینده

بانک پارسیان یکی از بانک‌های خصوصی فعال کشور است که از اسفندماه 1380 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در قالب انواع سپرده‌ و تسهیلات ریالی، سپرده‌ و خدمات ارزی و کارت‌های بانکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این بانک در نظر دارد با گسترش و به روزرسانی دامنه فعالیت خود بیشترین سهم از معاملات بین المللی کشور، مقام برتر در گستره خدمات بانکی پیشرفته و جایگاه اول در سهم بازار داخلی را به دست آورد.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها