شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

ایران خودرو وام بدون بهره برای جایگزینی پژو پارس می‌دهد+ مبلغ تسهیلات

02 اسفند 1402
ایران خودرو وام بدون بهره برای جایگزینی پژو پارس می‌دهد+ مبلغ تسهیلات

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است برای رفاه حال مشتریان خودروی پژو پارس تسهیلات بدون بهره پرداخت می کند.

به گزارش بانک اول  در پی خواست متقاضیانی که نسبت به تامین مابه‌التفاوت وجه پارس با محصول جایگزین، اظهار نگرانی کرده‌اند، ایران خودرو در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: در راستای احترام به خواست مشتریان، بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود برای تبدیل محصول پارس به خودرو جایگزین فراهم شده است.

این خودروساز تاکید کرده، با توجه به لزوم اجرای مصوبه شورای عالی استاندارد، مبنی بر ارتقای استانداردهای تولید خودرو در کشور و نظر به رعایت استانداردهای اجباری در تمامی محصولات ایران‌خودرو، ادامه تولید محصول پارس در سال ۱۴۰۳، به دلیل عدم توانایی آن در تطابق با استانداردها، منوط به دریافت تاییدیه‌های لازم است.

لذا این شرکت به منظور رعایت حقوق مشتریانی که خودرو پارس را از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اند، امکان انتخاب سایر محصولات را فراهم کرده است

ایران‌خودرو تصریح کرده، به منظور رعایت حال مشتریان، ۱۰۰ میلیون‌ تومان از وجه خودروهای جایگزین را بدون دریافت سود و در اقساط ۱۲ ماهه دریافت خواهد کرد.

اخبار مرتبط
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
شما بعد از گرفتن اعتبار خرید، برای خرید کالا و جنس موردنیاز خودتان فقط باید به فروشگاه‌هایی بروید که تحت قرارداد با بانک هستند. حالا تصور کنید بعد از کلی رفت‌وآمد به بانک و جور کردن ضامن و گرفتن استعلام رتبه اعتباری، کالا کارت خودتان را تحویل گرفته‌اید و در سایت بانک یکی از فروشگاه‌های قبول‌کننده نزدیک خانه‌تان را پیدا می‌کنید و به آنجا می‌روید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها