شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

روش دریافت وام طرح یاقوت ملل

08 اسفند 1402
روش دریافت وام طرح یاقوت ملل

موسسه اعتباری ملل به منظور تامین سرمایه در گردش، خرید تجهیزات، تعمیر و بازسازی محل فعالیت حداکثر ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطا می‌نماید.

به گزارش  بانک اول  این موسسه اعلام کرد: این تسهیلات بر اساس میانگین موجودی حداقل ۹۰ روزه وبا باز پرداخت حداکثر ۴۸ ماهه پرداخت می‌گردد.

گفتنی است: تسهیلات مذکور برای اشخاص حقیقی تامبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بدون ضامن و تا مبلغ ۳ میلیارد ریال با یک ضامن وبر اساس رتبه اعتباری پرداخت می‌گردد.

همچنین امکان واگذاری امتیاز تسهیلات طرح یاقوت به بستگان درجه یک خانواده امکان‌پذیر می‌باشد.

متقاضیان محترم جهت اطلاع از جزئیات کامل طرح به سایت موسسه به نشانیwww.melalbank.ir ویا شعب در سراسر کشور مراجعه واز مزایای طرح بهره‌مند گردند

اخبار مرتبط
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها