شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

لیست شعب کشیک نوروزی سال 1403 تمامی بانک‌ها

20 اسفند 1402
لیست شعب کشیک نوروزی سال 1403 تمامی بانک‌ها

نگران تراکنش‌های مالی در تعطیلات نباشید؛ در نوروز این شعبه‌های بانک‌ها همراه شما هستند .

شعب کشیک نوروزی بانک ملی در سال 1403

به گزارش بانک اول .بانک ملی ایران در تاریخ‌های ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و ۲ و ۴ فروردین ۱۴۰۳دارای شعب کشیک است و به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند

لیست شعب کشیک بانک ملی در نوروز ۱۴۰۳

شعب کشیک نوروزی بانک صادرات در سال 1403

پیش از اینکه به شعب کشیک نوروزی بانک صادرات اشاره کنیم، بد نیست بدانید این خدمات با بانکداری الکترونیک سامانه شمس امکان‌پذیر است و لازم نیست حضوری به بانک مراجعه کنید:

  • درخواست اینترنتی تسهیلات و تعهدات
  • افتتاح حساب
  • دریافت دسته‌چک
  • رفع سوءاثر از چک برگشتی
  • فعال‌سازی خدمات بانکداری الکترونیکی
  • دریافت صورتحساب اینترنتی
  • ثبت‌نام در سامانه درخواست تعویق اقساط تسهیلات

بانک صادرات هم در روزهای ۴ شنبه و ۵ شنبه یعنی دوم و سوم فروردین ۱۴۰۲ به شکل زیر است.

لیست شعب کشیک بانک صادرات در سال ۱۴۰۲

شعب کشیک نوروزی بانک کشاورزی در سال 1403

لیست شعب تهران و شهرستان‌های بانک کشاورزی در روزهای ۴ شنبه و ۵ شنبه یعنی دوم و سوم فروردین ۱۴۰۲ نیز بصورت زیر از سوی خود بانک اعلام شده است:

لیست شعب کشیک بانک کشاورزی در نوروز ۱۴۰۲

شعب کشیک نوروزی بانک تجارت در سال 1403

بانک تجارت فهرست شعب کشیک نوروزی خود را به شکل متفاوتی اعلام کرده و باید ابتدا نام استان و شهر را جست‌وجو کنید تا نام شعبه به شما نمایش داده شود. شعب کشیک نوروزی این بانک در روزهای دوم و سوم فروردین سال 1402 از ساعت 9 تا 12 فعال است.

لیست شعب کشیک بانک تجارت در نوروز ۱۴۰۲

شعب کشیک نوروزی بانک پاسارگاد در سال 1403

فهرست شعب کشیک نوروزی بانک پاسارگاد به این ترتیب اعلام شده است. این شعبه‌ها روزهای دوم و سوم فروردین از ساعت ۹ تا ۱۲ خدمت‌رسانی می‌کنند.

لیست شعب کشیک بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۲

شعب کشیک نوروزی بانک سپه در سال 1403

بانک سپه که با ادغام‌های صورت‌گرفته به ابربانک کشور بدل شده و حالا شعبه‌های بی‌شماری در سراسر ایران دارد، فهرست بسیار مفصل شعبه‌های منتخب کشیک نوروزی را به این شرح اعلام کرده است.

لیست شعب کشیک بانک سپه در نوروز ۱۴۰۲

شعب کشیک نوروزی بانک مسکن در سال 1403

در ایام نوروز ۱۴۰۳ نیز شعب بانک مسکن از ساعت ۹-۱۲ ۴ فروردین ۱۴۰۳ آماد خدمت‌رسانی به مشتریان خود هستند که در جدول زیر شعب کشیک آمده است:

شعب کشیک بانک مسکن در نوروز ۱۴۰۳

شعب کشیک نوروزی بانک توسعه تعاون در سال 1403

بانک توسعه تعاون همانند سایر بانک‌ها شعب کشیک خود در نوروز ۱۴۰۲ را مشخص کرده و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود هستند.

شعب کشیک نوروزی بانک آینده در سال 1403

در روز‌های ۴ شنبه و ۵ شنبه دوم و سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ شعب کشیک بانک آینده از ساعت ۹ تا ۱۳ اماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

لیست شعب کشیک بانک آینده در نوروز ۱۴۰۲

شعب کشیک نوروزی بانک سامان در سال 1403

تمامی شعب بانک سامان در روزهای 5، 6، 7، 8، 9 فروردین از ساعت 8:30 تا 13 به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. همچنین در روز پنج‌شنبه 11 فروردین نیز شعب بانک سامان از ساعت 8:30 تا 12 پذیرای مشتریان هستند.
لازم به ذکر است که شعبه فرودگاه امام خمینی بانک سامان در تمامی ایام نوروز حتی روزهای تعطیل به صورت 24 ساعته باز و به مشتریان خدمات خواهد داد.
همچنین شعبه کیش بانک سامان نیز در روزهای چهارشنبه دوم فروردین، پنج‌شنبه سوم فروردین و ‌شنبه دوازدهم فروردین از ساعت 9 تا 12 پذیرای مشتریان خواهند بود.
گفتنی است، مشتریان بانک سامان می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز از خدمات الکترونیک بانک سامان در بستر موبایلت و نت بانک استفاده کنند.

شعب کشیک نوروزی بانک اقتصاد نوین در سال 1403

شعب بانک اقتصاد نوین نیز در روزهای دوم و سوم فروردین از ساعت ۹:۳۰-۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود هستند. بر این اساس شعب تهران‌پارس، شریعتی، فرمانیه، میدان هفت‌تیر، میدان تجریش، بلوار کشاورز، سعادت‌آباد، فلکه صادقیه و جمهوری در شهر تهران و شعب شهدای کرج، فرهنگ ساری، آمل، چالوس، گلسار رشت، لاهیجان، ناهارخوران گرگان، میدان عدل قزوین، ارتش تبریز، بهشتی ارومیه، سنندج، زنجان، امام خمینی مشهد، بلوار معلم مشهد، جمهوری کرمان، گلشهر بندرعباس، بزرگمهر اصفهان، شمس‌آبادی اصفهان، صفائیه یزد، بلوار امین قم، همدان، معالی‌آباد شیراز، زند شیراز، کیان‌پارس اهواز، امام بوشهر و کیش در سایر استان‌ها، خدمات مورد نیاز مشتریان و مسافران نوروزی را ارائه خواهند کرد

شعب کشیک نوروزی بانک شهر در سال 1403

بانک شهر نیز همانند سایر بانک‌ها لیست شعب کشیک خود را در روزهای ۲۹ اسفند و ۲ فروردین اعلام کرده است. در زیر می‌توانید شعب شیفت تهران و شهرستان‌های این بانک را ببینید.

شعب کشیک نوروزی بانک پارسیان در سال3 140

بانک پارسیان نیز از جمله بانک‌هایی است که شعب کشیک خود را اعلام کرده‌ است و در روزهای دوم و سوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹-۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود هستند.

شعب کشیک نوروزی پست‌ بانک در سال 1403

شعب کشیک نوروزی پست بانک در روزهای دوم و سوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی هستند.

لیست شعب کشیک پست بانک در نوروز ۱۴۰۲

شعب کشیک نوروزی بانک ایران‌ زمین در سال 1403

شعب کشیک نوروزی بانک ایران زمین در تعطیلات آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند. در سال 1402 در‌های شعب کشیک از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بر روی مردم باز خواهد بود.

لیست شعب کشیک بانک ایران‌زمین در تهران و شهرستان‌ها

شعب کشیک نوروزی بانک سرمایه در سال 1403

بانک سرمایه علاوه بر خدمات بانکداری الکترونیک برای تعطیلات نوروزی 1402 تعدادی از شعب خود در تهران و برخی از شهرستان‌ها را به حالت کشیک درآورده است. این شعب در روزهای ۲ و ۳ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

لیست شعب کشیک بانک سرمایه در نوروز ۱۴۰۲

شعب کشیک نوروزی بانک خاورمیانه در سال 1403

بانک خاورمیانه هم از این موضوع مستثنی نیست و درعید نوروز از ساعت ۹ الی ۱۲ در شعب کشیک خود  آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود هستند.

شعب کشیک تهران: بخارست، سعادت‌آباد و نیاوران

شعب کشیک شهرستان‌ها: اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد و کرج

شعب کشیک نوروزی موسسه اعتباری نور در سال1403

این موسسه هم برای آسایش مشتریانش در روزهای دوم و سوم، فروردین‌ ماه ۱۴۰۲ از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر، آماده خدمت‌رسانی است. البته اگر سوالی داشتید با مرکز ارتباط با مشتریان این موسسه به شماره 02142931010 تماس بگیرید.

لیست شعب کشیک موسسه نور در نوروز ۱۴۰۲

شعب کشیک نوروزی موسسه اعتباری ملل در سال 1403

شعب موسسه ملل نیز در تاریخ ۲ فروردین و ۴ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ آماده خدت‌رسانی به مشتریان خود هستند.

لیست شعب کشیک موسسه ملل در نوروز ۱۴۰۳

شعب کشیک نوروزی بانک کارآفرین

بانک کارآفرین با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ساعت کاری شعب خود را در ایام نوروز و ماه رمضان بصورت زیر اعلام کرده است:

  • در ایام نوروز در تاریخ ۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲، برای حضور کارکنان شعب ۸صبح الی۱۳ و برای ارائه خدمات به مشتریان محترم ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰
  • ساعت حضور کارکنان ستادی نیز در دومین هفته سال جدید (۵ الی۱۰ فروردین ماه) با احتساب شناوری۳۰دقیقه ای ۸ (۸:۳۰) صبح الی۱۳ (۱۳:۳۰) خواهد بود.

شعب کشیک نوروزی بانک گردشگری

شعب این بانک در روزهای ۲۹، ۱، ۲ و ۳ فروردین از ساعت ۹ الی ۱۲ آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستند. همچنین ساعت کاری شعب تهران و شهرستانها در ایام غیرکشیک نوروز ۱۴۰۲ برای روزهای ۵ تا ۹ فروردین از ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ و روز ۱۰ فروردین از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۲.۳۰ به مشتریان خدمات ارائه خواهند کرد.

لیست شعب کشیک بانک گردشگری در نوروز

اخبار مرتبط
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها