پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان / دلیل تاخیر چیست؟

26 اسفند 1402
خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان / دلیل تاخیر چیست؟

بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت مستمری و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از بیستم اسفندآغاز می شود و فرآیند پرداخت حقوق به بازنشستگان این سازمان تا بیست و هفتم اسفندماه ادامه دارد.  با این حال بازنشستگان صندوق تامین اجتماعیِ نیروهای مسلح ازعدم واریز حقوق اسفند انتقاد دارند. 

به گزارش بانک اول، هنوز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران لشگری به حساب‌شان واریز نشده است؛ این در حالیست که فیش‌های حقوقی در سامانه ساتا بارگذاری نشده و قابل رویت نیست. 

این بازنشستگان با انتقاد از این تاخیر می‌گویند: هزینه‌های شب عید زیاد است؛ تاخیر در پرداخت حقوق اسفند، زندگی مستمری بگیران را با دشواری مواجه کرده است؛ انتظار داشتیم حقوق‌ها قبل از ۲۵ اسفند واریز شود.

خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان / دلیل تاخیر چیست؟

اخبار مرتبط
حقوق آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی که حداقل‌بگیر هستند، 35درصد افزایش پیدا می‌کند و در سایر سطوح مزدی، حقوق بازنشستگان 22درصد به‌اضافه رقم ثابت ماهانه 690هزار تومان افزایش خواهد یافت.
سخنگوی دولت از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، خبر داد.
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید توجه داشت که از آنجایی تعداد مشمولان این وام بسیار زیاد است نمی‌توان سقف آن را به طور قابل توجه بالا برد، گفت: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته داریم که هر یک از این افراد مشمول دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی می‌شوند که هر سال ۱۰ درصد از این جمعیت وام بازنشسته‌ها را دریافت می‌کنند.
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها