شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

روش دریافت وام ارزان قیمت از بانک تجارت

29 اسفند 1402
روش دریافت وام ارزان قیمت از بانک تجارت

بانک تجارت با هدف افزایش قدرت خرید و حمایت از حقوق بگیران سازمان‌ها و شرکت‌ها به میزان حقوق ماهانه کارکنان، در قالب طرحی به نام «تسریع» به آن‌ها وام ارزان قیمت می‌پردازد.

به گزارش بانک اول  روابط عمومی بانک تجارت اعلام کرد: افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح تسریع هستند باید بدانند که این وام در قالب قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

افرادی این وام را دریافت خواهند کرد که حساب قرض الحسنه جاری جدید داشته باشند.

البته حقوق بگیران قدیمی نیز امکان دریافت این وام را دارند و نیازی به افتتاح حساب جدید نخواهند داشت.

سود این تسهیلات در صورت انعقاد قرارداد مرابحه بین شش تا ۲۳ درصد و در صورت عقد قرارداد قرض الحسنه چهار درصد خواهد بود.

یکی از وثایق و تضامین تسهیلات طرح تسریع گواهی کسر از حقوق صادر شده از شرکت طرف قرارداد بانک تجارت خواهد بود.

دیگر وثیقه سفته با ضمانت یک نفر ضامن معتبر اعم از همکار پرسنل متقاضی، کاسب دارای پروانه کسب یا شخص مورد تایید شعبه است. ارائه قرارداد لازم الاجرا برای تضمین کافی به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها