شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت + مدارک

07 فروردین 1403
شرایط وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت + مدارک

ممکن است برای همه شرایطی پیش آید که حتما در آن زمان به پول قابل توجهی نیاز داشته باشیم اما ندانیم از چه راهی می‌توانیم آن را به دست آوریم. بانک‌ها به منظور فراهم‌کردن رفاه مشتریان خود شرایطی را در نظر گرفته‌اند که طی آن مبلغی را به عنوان وام فوری به مشتریان ارائه می‌دهند.

به گزارش بانک اول وام فوری همان‌طور که از نامش پیدا است به وام‌هایی نسبت داده می‌شود که در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به مشتری اعطا خواهدشد. سقف این وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیون تومان است که به افراد واجد شرایط با ارائه مدارک و طی کردن مراحل مربوط داده می‌شود.

این وام با سود و کارمزد ۲ درصد به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود و شرایط پرداخت اقصاد آن نیز بسیار مناسب در نظر گرفته شده تا افراد با هر توان مالی توانایی پرداخت آن را داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم

شرایط دریافت وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت

اعطای وام از سوی بانک‌ها به مشتریان یکی از برترین اقداماتی است که می‌تواند در این شرایط اقتصادی کمک حال افراد باشد. بانک رسالت برای اینکه به مشتریان خود وام فوری اعطا کند قوانین و مقرراتی را در نظر گرفته تا تنها افراد واجد شرایط بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اگر شما به عنوان مشتری و دارنده حساب قرض‌الحسنه در بانک رسالت نیاز به اخذ وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت داشته باشید باید شرایط اخذ این وام را بشناسید. ما در این بخش از مقاله مهم‌ترین شرایطی را که هر متقاضی وام فوری یک روزه باید آن را دارا باشد برای شما شرح می‌دهیم. به طور کلی شرایط اخذ این نوع وام شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پیش از هر اقدامی باید در بانک رسالت افتتاح حساب انجام دهید
  • حساب قرض‌الحسنه شما باید به مدت سه الی شش ماه سپرده لازم را داشته باشد
  • در نتایج اعتبارسنجی بانک رسالت امتیاز ممتاز یا متناسب را کسب کنید
  • درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و مدارک لازم را به بانک ارائه دهید

لازم به ذکر است شما می‌توانید برای کسب اطلاعات جامع‌تر در خصوص شرایط دریافت وام فوری یک روزه بانک رسالت به صورت حضوری به یکی از شعب آن مراجعه کنید.

مدارک لازم برای دریافت وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت

حال که با شرایط بهره‌مندی از وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت در بخش قبلی آشنا شده‌اید باید بدانید برای اخذ این وام باید چه مدارکی به بانک ارائه دهید. این مدارک ممکن است در نظر هر شعب بانک رسالت کمی تفاوت داشته باشند، به همین دلیل قبل از اقدام به صورت حضوری مراجعه کرده و مدارک دقیق مورد نیاز را جویا شوید. در این بخش از مقاله شما را با مدارک مورد نیاز جهت ثبت درخواست وام فوری یک روزه بانک رسالت آشنا می‌کنیم که عبارتنداز:

  • ارائه مدارک هویتی شامل اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه مدارک شغلی شامل فیش حقوقی، سند اشتغال به کار و سایر اطلاعات مرتبط با کسب و کار شما
  • ارائه اطلاعات محل سکونت همچون کد پستی، آدرس دقیق، شماره پلاک و مواردی از این قبیل
  • ارائه یک ضامن رسمی و موجه به بانک همراه با مدارک شناسایی و هویتی وی

شما پس ارائه مدارک مورد نیاز به بانک رسالت باید منتظر تاییدیه بانک باشید که در مدت‌زمان کوتاهی برای شما پیامک می‌شود.

راهنمای اعتبار سنجی وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت

بانک رسالت برای اینکه تشخیص دهد شما فردی معتبر و واجد شرایط برای دریافت وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت هستید شما را به سامانه اعتبارسنجی مرآت ارجاع می‌دهد. در این سامانه تمامی اطلاعاتی که مرتبط با سابقه حساب، چک‌های برگشتی، بدهی‌های معوقه به بانک و مواردی از این قبیل باشند وجود دارند.

چنانچه شما به عنوان متقاضی اخذ وام فوری یک روزه بانک رسالت هیچ‌گونه سوء سابقه، بدهی معوقه یا چک برگشتی نداشته باشید امتیاز ممتاز را کسب کرده و واجد شرایط دریافت وام هستید. اما اگر شما نتوانید در اعتبارسنجی رتبه ممتاز یا متناسب را کسب کنید نمی‌توانید از این تسهیلات ویژه یانک رسالت بهره‌مند شوید‌‌. به عبارتی اگر نتیجه اعتبارسنجی شما نامتناسب باشد بانک رسالت شما را واجد شرایط دریافت وام نمی‌داند و نمی‌توانید برای اخذ وام اقدام کنید.

کسی که امتیاز ممتاز را به دست‌آورد می‌تواند سریعاً با طی کردن مراحل اخذ وام فوری این وام را دریافت کند. از طرفی کسی که توانسته نتیجه متناسب را به دست‌آورد باید با ارائه یک ضامن رسمی نسبت به دریافت این وام اقدام نماید.

مراحل گرفتن وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت

بدیهی است برای دریافت وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت همانند دریافت دیگر تسهیلات این بانک باید مراحلی را به درستی پشت سر بگذارید‌. در این قسمت شما را با مراحلی که باید جهت ثبت درخواست و اخذ وام فوری بانک رسالت به صورت آنلاین در سایت رسالت من پشت سر بگذارید آشنا می‌کنیم. این مراحل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پس از افتتاح حساب باید به صورت آنلاین وارد سایت بانک رسالت شده و درخواست اخذ وام کنید.
  • پس از آن مدارک خواسته‌شده را به بانک ارائه دهید.
  • منتظر نتیجه اعتبارسنجی بانک رسالت باشید که طی ۷ الی ۱۰ روز به دست شما می‌رسد.
  • در صورت تشخیص بانک به این مورد که شما واجد شرایط هستید اسم شما در لیست متقاضیان قرار می‌گیرد.
  • سپس منتظر تایید بانک بمانید که با ارسال پیامک به شما اعلام می‌کنند.
  • بعد از آن جهت نهایی شدن روند درخواست وام فوری زیر درخواست خود را در شعب مربوط امضا کنید.

سوالات متداول

  1. چگونه می‌توانیم بدون نیاز به ضامن از وام فوری یک روزه ۱۰۰ میلیونی بانک رسالت بهره‌مند شویم؟

در صورتی که در اعتبارسنجی این بانک رتبه ممتاز یا کاملا متناسب را به دست آورید بدون نیاز به ضامن وام به شما تعلق می‌گیرد.

  1. با چه شرایط سنی می‌توانیم درخواست اخذ وام از بانک را داشته باشیم؟

برای درخواست و دریافت وام افراد باید حداقل بالای ۱۸ سال داشته باشند تا دیگر مراحل قانونی آن طی شود.

  1. آیا اعتبارسنجی در رابطه با اطلاعات فردی و هویتی متقاضیان نیز فعالیت می‌کند؟

خیر در اعتبارسنجی تنها اطلاعاتی همچون سوء سابقه، بدهی معوقه به بانک، چک برگشتی و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  1. چگونه می‌توانیم در اعتبارسنجی بانک رسالت رتبه برتری کسب کنیم؟

برای انجام این امر شما به عنوان مشتری بانک رسالت نباید هیچ‌گونه بدهی معوقه، چک برگشتی یا سابقه بدی در این بانک داشته باشید.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها