شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

جدول ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت

12 فروردین 1403
جدول ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت

با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید

به گزارش بانک اول با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات

اخبار مرتبط
با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تأیید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است و کسری ساعت موظفی به صورت دورکاری و با برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی براساس مقررات، جبران می‌شود. وی افزود: براساس این مصوبه همه دستگاه‌های دولتی به غیر از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان روز یکشنبه ۷ مرداد تعطیل هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت
تابستان و گرمای طاقت‌فرسای آن، فصلی است که کولر آبی به عنوان ناجی، خنکای دلچسب را به خانه‌هایمان هدیه می‌دهد. اما گاهی اوقات، این ناجی عزیز دچار افت باد می‌شود و ما را در گرمای طاقت‌فرسا تنها می‌گذارد.در این مقاله، با ارائه راه‌حل‌های طلایی، به شما کمک می‌کنیم تا دوباره شاهد نسیم خنک و دل‌انگیز کولر آبی خود باشید.
مدیرعامل توانیر درباره تعطیلی ادارات دولتی در تهران طی روز شنبه به دلیل گرما توضیح داد.
شرایط بازنشستگی در تعدادی از صندوق‌های بیمه‌ای به‌ویژه سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری دارای تنوع زیادی است و فقط در همین دو نهاد بازنشستگی 28 شکل مختلف دارد. البته بازنشستگی با 30 سال سابقه یا 60 سال سن بیشتر دیده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ایوب شریفی
ارسال شده در : دوشنبه 13 فروردین 1403

انشاءاللہ

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها