شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و با بازپرداخت 36 ماهه

14 فروردین 1403
 وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و با بازپرداخت 36 ماهه

بانک گردشگری طرح تسهیلاتی جدیدی را تدارک دیده که در آن متقاضیان حقیقی با ایجاد میانگین حساب چهار تا 12 ماهه امکان دریافت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان را خواهند داشت.

به گزارش بانک اول افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» هستند، بهتر است بدانند که این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها برای پوشش هزینه‌های بانک به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت وام طی 36 ماه امکان تسویه اقساط را خواهند داشت. این تسهیلات تنها در صورت ارائه ضامن رسمی به متقاضی واجد شرایط آن تعلق خواهد گرفت. ضمنا افرادی که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نباید بدهی معوق داشته یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 12 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز تقریبا 312 میلیون و 100 هزار تومان است.

اهداف و چشم انداز بانک گردشگری برای آینده چیست؟

بانک گردشگری اولین بانک تخصصی ایران در زمینه گردشگری است که از هفتم دی ماه سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه بالغ بر 100 شعبه فعال در سراسر کشور دارد. این بانک در نظر دارد تا در آینده جزو پنج مجموعه برتر بانکی در بین تمام بانک‌های خصوصی کشور از منظر سهم بازار سپرده‌ها، پنج برند برتر بانکی از دیدگاه مشتریان، نخستین ارائه دهنده خدمات و محصولات در میان فعالان صنعت گردشگری و قرارگیری در بین پنج بانک برتر از لحاظ کیفیت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد.

اخبار مرتبط
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
شما بعد از گرفتن اعتبار خرید، برای خرید کالا و جنس موردنیاز خودتان فقط باید به فروشگاه‌هایی بروید که تحت قرارداد با بانک هستند. حالا تصور کنید بعد از کلی رفت‌وآمد به بانک و جور کردن ضامن و گرفتن استعلام رتبه اعتباری، کالا کارت خودتان را تحویل گرفته‌اید و در سایت بانک یکی از فروشگاه‌های قبول‌کننده نزدیک خانه‌تان را پیدا می‌کنید و به آنجا می‌روید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عثمان سهرابی
ارسال شده در : پنجشنبه 16 فروردین 1403

سلام خسته نباشید من ثبت نام وام بچه انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم لطفا من راهنمایی میکنی سپاس از راهنمایی شما

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها