ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

اعطای وام ۱۰۰ میلیونی به گردشگران + جزییات

19 فروردین 1403
اعطای وام ۱۰۰ میلیونی به گردشگران + جزییات

سال گذشته بود که مسئولین میراث فرهنگی کرمانشاه اعلام کردند، به منظور رونق گردشگری استان، به گردشگرانی که بخواهند به کرمانشاه سفر داشته باشند، وام ۱۰۰ میلیون تومانی اعطا می شود، اما حالا با گذشت بیش از هفت ماه از اعلام این خبر، این طرح هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

به گزارش بانک اول  به نقل از ایسنا،   وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در این رابطه اظهار کرد: سال گذشته تفاهم نامه‌ای چهارجانبه بین استانداری، حج و زیارت، میراث فرهنگی و بانک مهر ایران کرمانشاه منعقد شد که طی آن به زائرین اربعین استان وام سفر اعطا می‌شد.

وی افزود: در مرحله بعد قرار شد برای کمک به حوزه گردشگری استان به گردشگرانی که قصد سفر به کرمانشاه داشته باشند، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام با نرخ سود دو درصد و یا چهار درصد و بازپرداخت شش ماهه و یکساله پرداخت شود.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: هر گردشگری که قصد دریافت این وام را داشت، باید به یکی از دفاتر گردشگری که با بانک عامل قرار داشت مراجعه می کرد و پس از گذراندن فرآیندهای لازم، سفرکارت ۱۰۰ میلیون تومانی را دریافت می کرد.

وی تاکید کرد: در واقع بانک عامل، وام ۱۰۰ میلیون تومانی گردشگران را به حساب دفتر خدمات مسافرتی واریز کرده و دفتر نیز در قالب سفرکارت وام را به گردشگر می داد تا از آن برای هزینه تور، اقامت و خرید سوغات استفاده کند.

امیری با تائید اینکه این طرح هنوز به مرحله اجرا در نیامده، در خصوص چرایی عدم اجرای آن، گفت: متاسفانه بانک عامل شرایط بسیار سختی را پیش روی دفاتر خدمات مسافرتی قرار داده و همین مسئله هم باعث شده تا آنها استقبالی از اجرای این طرح نداشته باشند.

وی تاکید کرد: ما مکاتباتی را برای حل مشکلات پیش روی طرح، با بانک عامل داشته ایم و پیشنهاداتی را هم برای متعادل سازی شرایط داده ایم و منتظریم تا بانک پاسخ این مکاتبات را بدهد.

اخبار مرتبط
گاهی به دلایل مختلف متقاضیان نمی‌توانند ضامنی معتبر برای ضمانت وام خود به بانک ارائه دهند. به همین دلیل دریافت وام برای این افراد به مراتب سخت‌تر می‌شود. اما بانک پاسارگاد در یکی از طرح‌های خود، این وام را بدون ضامن در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد .
مقدار سود وام خرید خودرو کارکرده را بانک‌ها تعیین می‌کنند؛ با این‌حال معمولاً سود وام خرید خودرو کارکرده بالاتر از وام‌های خودرو نو است. نکته مهم: شرایط اعلامی پرداخت وام خودرو در زیر توسط بانک ها ممکن است تغییر کرده باشد.برای اطلاعات تکمیلی به بانک مربوطه مراجعه فرمائید.
این طرح در راستای استقرار بانکداری جامع و توسعه خط کسب و کاری بانکداری شرکتی و تجاری و تمرکز بر مشتریان و معتبر طراحی شده است. این محصول قابلیت بهره برداری برای کلیه مشتریان حقیقی به صورت انفرادی یا پرسنل معرفی شده سازمان ها و شرکت ها به عنوان خریدار را دارا می باشد. با توجه به مزیت های رقابتی محصول بهین کارت ۲ نسبت به محصولات مشابه رقبا، این محصول می تواند به عنوان ابزار کارا مورد بهره برداری قرار گیرد.
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها