پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

عقب نشینی سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان با ریزش ۱.۶ میلیون تومانی

19 فروردین 1403
عقب نشینی سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان با ریزش ۱.۶ میلیون تومانی

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز (یکشنبه، ۱۹ فروردین) با کاهش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

 به گزارش بانک اول  هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (یکشنبه، ۱۹ فروردین) بازار طلای تهران با یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته (شنبه، ۱۸ فروردین) به ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

این در حالی است که قیمت سکه نیز روز گذشته نیز حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم‌ سکه در روز جاری با ۹۰۰ هزار تومان افت به ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید؛ همچنین قیمت ربع سکه با کاهش ۹۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز امروز با ۴۰۰ هزار تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته را تجربه کرد و هفت میلیون و ۶۰۰ تومان دادوستد شد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران، با کاهش قیمت، سه میلیون و ۵۷۵ هزار تومان قیمت خورد.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز در کانال ۲ هزار و ۳۳۰ دلار است./ایرنا

اخبار مرتبط
این تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در آن زمان عده‌ای از نرخ دلار بالای ۱۰۰ هزار تومان صحبت می‌کردند و به دنبال افزایش نارضایتی بین مردم بودند، اما با تدبیر بانک مرکزی رشد نرخ ارز نه تنها متوقف شد، بلکه احتمال بازگشت نرخ ارز به کانال‌های قبلی تقویت شد و امیدواریم که نرخ ارز تا کریدور ۵۰ هزار تومان هم کاهش یابد.
تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر به نتیجه اجلاس دو روزه فدرال رزرو معطوف شده که قرار است امروز منتشر شود. انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد. اما برخی پیش‌بینی می‌کنند جروم پاول رئیس فدرال رزرو با توجه به نرخ بالای تورم، سیاست‌های سختگیرانه‌ای را پیشنهاد دهد.
امروز قیمت طلا و سکه در بازار شیب نزولی را تجربه کرد
شایعه کیفیت پایین سکه می‌تواند تلاش گروهی از فعالان بازار سکه، به‌خصوص آن‌هایی باشد که کار و کاسبی‌شان کساد شده وگرنه سکه‌های عرضه شده در حراج مرکز مبادله ارز و طلای ایران، همگی توسط بانک مرکزی ضرب شده‌اند و استاندارد عیار ۹۰۰ را رعایت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها