شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

فروش ۲ خودروی وارداتی ژاپنی از امروز آغاز شد+ قیمت

29 فروردین 1403
فروش ۲ خودروی وارداتی ژاپنی از امروز آغاز شد+ قیمت

شرایط فروش ۲ خودروی وارداتی سوزوکی توسط راساموتور خاورمیانه برای فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد.

سوزوکی بالنو، هاچبک جمع و جوری است که نخستین بار در سال 2015 معرفی شد و توسط شرکت جوینت ونچر سوزوکی ماروتی، در شهر احمدآباد (در ایالت گجرات) هندوستان تولید می­‌شود و از آنجا نیز به بازارهای آسیا، آفریقا، خاورمیانه و حتی آمریکای لاتین، صادر می‌گردد.

مشتریان هندی استقبال خوبی از سوزوکی بالنو داشته‌اند ­و تاکنون یک میلیون دستگاه از این خودرو را خریداری کرده­‌اند. با توجه به طول 3.99 متری بالنو، این خودرو می‌­تواند از تخفیف‌های مالیاتی مربوط به خودروهای کمتر از 4 متر در هند برخوردار شود. از انجایی که از سال 2020 شاهد خروج بالنو از بازار اروپا و ژاپن بودیم، بنابراین در نسخه جدید مطمئناً سلایق مشتریان هندی اعمال شده است.

اخبار مرتبط
بر این اساس قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۳ در بازار با ۱۰ میلیون کاهش ۸۹۰ میلیون تومان شد. مدل دنده ای پژو ۲۰۷ دنده ای صفر در بازار ۷۵۵ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت پژو پارس سال ۸۳۵ میلیون تومان شد.
در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ اما ۷۶۰ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در حدود ۹۹۵ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۶۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در حدود به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان رسید. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم ۸۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.
راناپلاس مدل ۱۴۰۳ نیز با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، ۶۱۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار اما با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۵۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۴۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۷۷۰ میلیون تومان فروخته شد.
بر این اساس قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۳ در بازار ۹۰۰ میلیون تومان شد. مدل دنده ای پژو ۲۰۷ دنده ای صفر با افزایش ۱۰ میلیونی در بازار ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت پژو پارس سال با افزایش ۵۰ میلیونی ۸۴۰ میلیون تومان شد. پژو ۲۰۶ تیپ سه مدل ۱۴۰۳ثباتث ۶۴۰ میلیون تومان قیمت خورد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها