دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان چه ویژگی هایی دارد؟

05 اردیبهشت 1403
بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال بستری است که خدمات کاملی را در حوزه رمزارزها ارائه دهد و در نهایت باعث رضایت مشتریان شود.

صرافی ارز دیجیتال فراچنج یکی از پلتفرم‌های خرید و فروش رمز ارزها در ایران است که تا به امروز توانسته عملکرد درخشانی را از خود برجای بگذارد و رضایت کاربران را جلب کند.

در واقع فراچنج امکان معامله بیش از ۷۰۰ رمز ارز را فراهم آورده تا شما بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین کارمزد به نسبت سایر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی در فضای کریپتو کارنسی‌ها ترید کنید و از هر صرافی خارجی بی‌نیاز شوید.

با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم. 

ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال که ایرانیان باید در نظر بگیرند چیست؟

قطعا برای همه واجب است که بدانیم چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود یک صرافی ارز دیجیتال از دیدگاه کاربران معتبر باشد. در جدول ذیل مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای بررسی صرافی در نظر بگیرید را مشاهده می‌کنید:

۱-امنیت بالا:

مهم‌ترین معیار برای انتخاب بستر مناسب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ویژگی‌های امنیتی و سایبری است. زیرا صرافی‌های ارز دیجیتال آنلاین هستند و از آن جایی که با دارایی‌های ما ارتباط مستقیم دارند لازم است پلت فرمی را انتخاب کنیم که بیشترین تمهیدات امنیتی را دارا باشد.

باید بدانید، صرافی فراچنج مکانی امن برای خرید ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است. بنابراین شما می‌توانید با عضویتو فعالیت در فراچنج با خیالی آسوده اقدام به ترید و نگهداری از ارزهای دیجیتال در این پلتفرم نمایید.

بنابراین امنیت مهم‌ترین مولفه برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی است. این موضوع را فراموش نکنید و حتما بررسی کنید که صرافی انتخابی در مدت زمان فعالیت خود چه شکاف‌های امنیتی داشته است و آیا تا آن لحظه با چالش جدی رو به رو بوده یا خیر؟!

۲-کارمزد پایین:

بعد از امنیت، کارمزد دومین موردی است که در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال معیار مهمی محسوب می‌شود. در واقع شما باید در زمان انتخاب پلتفرم بررسی کنید که برای هر تراکنش خرید و فروش ارز دیجیتال چه میزان کارمزد یا کمیسیون از شما دریافت می‌شود.

زیرا کارمزد‌ها در صرافی‌های مختلف متفاوت تعیین می‌شود و قطعا صرافی ارز دیجیتال با کارمزد کم برای شما سودمند‌تر است. در رابطه با کارمزد‌ها فراچنج کاملا منصفانه عمل می‌کند و کم‌ترین میزان را برای عملیات‌های مالی کاربران خود در نظر گرفته است.

نکته: برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال، برای هر سطح از احراز هویت (با توجه به میزان واریز و برداشت) میزان متفاوتی از کارمزد را مشخص می‌کنند. حتما به این مورد دقت داشته باشید.

۳-پشتیبانی از رمز ارزهای متعدد:

اگرچه امروزه همه ما بیت کوین، اتریوم، کاردانو، دوج کوین، سولانا و شیبا را می‌شناسیم و در بیشتر مواقع از این ارزها به عنوان محبوب‌ترین رمز ارزها یاد می‌کنیم، اما باید به یاد داشت که در کنار این کوین و توکن‌ها هزاران ارز دیجیتال دیگر برای انتخاب هستند.

سوال مهمی که وجود دارد این است که ارزهای دیجیتال در صرافی‌های خارجی به سرعت لیست می‌شوند؛ آیا این امکان در صرافی‌های ایرانی هم هست؟ در پاسخ باید بگوییم، برخی از صرافی‌های ایرانی تقریبا تمام ارزهایی که در صرافی‌های مطرح لیست می‌شوند را پوشش می‌دهند.

فراچنج نیز در این زمینه توانسته است تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را تحت پوشش قرار دهد و این امکان را برای کاربران خود فراهم کند که بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن روی ارزهای جدید و یا قدیمی بازار سرمایه‌گذاری کنند و از پامپ و دامپ‌های رمز ارزها جا نمانند.

همچنین صرافی فراچنج از صدها ارز در بسترهای اتریوم و بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این در صورت‌عدم وجود یک ارز در لیست صرافی می‌توانید با درخواست به پشتیبانی (در صورت تایید ارز از نظر فنی) ارزهای درخواستی را نیز در سبد سرمایه‌گذاری خود داشته باشید.

۴-مشتری مداری و پشتیبانی صحیح از کاربران:

در زمینه خرید و فروش، قطعا مشتری مداری و پاسخگویی به مشتریان یکی از مهم‌ترین موارد است. بنابراین به جرات می‌توان گفت بهترین صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی است که پشتیبانی ۲۴ساعته داشته باشد و از بخش‌های مختلف از جمله چت آنلاین برای رسیدگی به سوالات و مشکلات کاربران خود پشتیبانی کند.

فراچنج یکی از صرافی‌های ایرانی است که در این زمینه بسیار قدرتمند عملکرده و در هر لحظه آماده پاسخگویی به مشتریان خود را دارد. زمان انتظار در این صرافی بسیار کوتاه بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

نکته: حتما در زمان انتخاب پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال، پشتیبانی آن را بررسی کنید. زیرا این مورد نشان دهنده اعتبار هر صرافی است.

۵-رابط کاربری ساده و داشتن اپلیکیشن ارز دیجیتال:

بهترین صرافی ارز دیجیتال باید به عنوان بستر آنلاین رابط کاربری مناسبی داشته باشد. شما باید همیشه صرافی را انتخاب کنید که استفاده از آن ساده باشد و در کنار آن از اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال نیز برخوردار باشد.

فراچنج برای کسانی که به تازگی وارد این صنعت شده‌اند و یا افراد حرفه‌ای گزینه‌ای مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال است و اپلیکیشن آن در دو نسخه ios و اندروید در دسترس است. همین مسئله باعث می‌شود تا کاربران مسیر ساده‌ای برای سرمایه‌گذاری و خرید رمز ارزها پیش رو داشته باشند.

اگر تریدر حرفه‌ای ارزهای دیجیتال هستید، در اپلیکیشن و نسخه سایت قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته‌ای برای تحلیل ارزها در اختیار شما قرار داده شده است. بنابراین فراچنج این ویژگی را نیز دارا است و شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن صرافی فراچنج به راحتی فعالیت خود را در بازار رمز ارزها آغاز کنید.

نکته: اغلب صرافی‌های ایرانی اپلیکیشن خرید و فروش رمز ارزها را تنها در نسخه اندروید دارند؛ اما صرافی فراچنج از نسخه ios نیز پشتیبانی می‌کند. اگر شما هم نیاز دارید تا معاملات خود را همیشه زیر نظر داشته باشید، داشتن نسخه موبایل صرافی در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال نکته مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید.

۶-ابزارهای کاربردی کسب سود:

یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال داشتن ابزارها و امکاناتی است که ارائه می‌دهد و با عث می‌شود تا تجربه سرمایه‌گذاری شما بهبود یابد.

به عنوان مثال اگر فقط به دنبال صرافی برای خرید ارز دیجیتال یا فروش هستید، باید پلتفرمی را انتخاب کنید که ابزارهای تحلیلی و نمودارهای پیشرفته‌ای داشته باشد و یا اگر به دنبال کسب سود ثابت و سالیانه هستید، استیکینگ گزینه مورد نیاز شما است. در این مورد ابتدا سرمایه گذار باید استراتژی مالی خود را انتخاب و سپس با توجه به نیازی که دارد ابزارهای صرافی را مورد بررسی قرار دهد.

کلام پایانی:

در این مطلب معیارهای مهم در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان را بررسی کردیم. توصیه می‌کنیم اگر در بین انبوه پلتفرم‌های داخلی به دنبال یک گزینه معتبر برای سرمایه‌گذاری هستید حتما این نکات را مد نظر داشته باشید.

اخبار مرتبط
بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها