پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

افت ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در آغاز هفته/ روند نزولی قیمت طلا ادامه دارد

08 اردیبهشت 1403
افت ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در آغاز هفته/ روند نزولی قیمت طلا ادامه دارد

قیمت هر گرم طلا امروز (هشتم اردیبهشت ماه) در بازار طلای تهران با ۴۰ هزار تومان کاهش به سه میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسید و سکه طرح جدید نیز نیز با کاهش ۹۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته به ۴۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش  بانک اول قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه) افت ۹۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش۸۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه گذشته)، ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۵۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به نرخ هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی روز پنجشنبه گذشته ۴۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسیده است./ایرنا

اخبار مرتبط
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار طلا و جواهر به شرایط عادی خود بازنگشته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا تهران گفت: اینکه گفته می شود میانگین مالیات پرداختی طلافروشان ۹.۶ میلیون تومان است صحت ندارد و کذب محض است،مالیات پرداختی طلا فروشان بین ۱۵ میلیون تومان تا چندین میلیارد تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها