پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

نحوه ثبت نام وام جدید 100 میلیون تومانی بانک آینده + مبلغ اقساط

10 اردیبهشت 1403
 نحوه ثبت نام وام جدید 100 میلیون تومانی بانک آینده + مبلغ اقساط

مشتریان بانک آینده که مایل به دریافت تسهیلات از این مجموعه هستند با ارائه یک ضامن رسمی یا مسدودی سپرده خود امکان استفاده از طرح تسهیلاتی «طراوت» آن را دارند.

به گزارش بانک اول سقف این وام 100 میلیون تومان بوده که با آن مبلغ به راحتی امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مذکور وجود دارد.

افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند.

این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند.

میزان اقساط و جمع کل قسط های وام خرید کالای بانک آینده چقدر است؟

با توجه به شرایط مذکور میزان هر قسط این وام 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان است. کل سود تسهیلات به 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
وام دهه شصتی ها که انسیه خزعلی از آن خبر داده بود، برخلاف تصور عموم مشمول همه دهه شصتی ها نخواهد بود و برای دریافت این وام باید دارای شرایط خاصی باشید.
یکی از خدمات پرمتقاضی و محبوب بانک‌ها، ارائه وام غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی این بانک‌هاست. برای آشنایی با بهترین وام‌هایی که از گوشی موبایل‌تان می‌توانید دریافت کنید، این مطلب را بخوانید.
مهران محرمیان با اعلام این خبر افزود: از این پس افرادی که برای دریافت یارانه اقدام می‌کنند، از دهک‌های پایین جامعه هستند دیگر نمی‌توانند وام بانکی با اعداد و ارقام بالا را دریافت کنند. او ادامه داد: در مدل جدید موضوعات مالیاتی، جرایم رانندگی، نحوه رفع تعهدات ارزی و سایر موضوعات مورد نظر در شبکه بانکی اضافه خواهد شد و در مدل جدید رتبه بندی بسیار دقیق‌تر شده است.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل، شرایط پرداخت وام اشتغالزایی را در سال ۱۴۰۳ ابلاغ و تأکید کرد: سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به ۱۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ازای بکارگیری تعداد افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا ۴۰۰۰۰ میلیون ریال و مدت بازپرداخت تسهیلات موصوف ۷ سال می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها