چهارشنبه, 2 خرداد 1403 2024,May

شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی بانک ایران زمین +جزئیات

12 اردیبهشت 1403
شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی بانک ایران زمین +جزئیات

مشتریان بانک ایران زمین که در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته، حداقل ۱۰ میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده و چهار ماه نیز از خواب حسابشان گذشته است، امکان درخواست برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه را دارند.

به گزارش بانک اول افرادی که مایل به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی با بهره ۲۳ درصدی از بانک ایران زمین هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین باید اعتبار شغلی آنها به تایید بانک رسیده باشد. ارائه سفته نیز برای دریافت این تسهیلات مورد نیاز است. زمان پرداخت اقساط این وام با توجه به سقف وام و مدت میانگین حساب متغیر بوده و بین ۱۲ یا ۱۸ یا ۲۴ ماه تغییر پیدا خواهد کرد. طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود علی الحساب تعلق می‌گیرد.

با توجه به شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه برای این وام، میزان هر قسط ۱۵ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان اعلام شده است. کل سود این تسهیلات به ۱۵ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۷۷ میلیون و ۸۷ هزار و ۸۰۳ تومان اعلام شده است.

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های خصوصی شناخته شده در سطح کشور است که سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد. موسسان این بانک را گروهی را از افراد متخصص از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان امور بانکی، جامعه پزشکی و مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان و تعاون گران تشکیل داده‌اند. هم اکنون این بانک در قالب سپرده، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

اخبار مرتبط
این تسهیلات تنها در صورتی به مشتریان پرداخت می‌شود که آن‌ها به میزان 37 میلیون و 500 هزار تومان سپرده گذاری کرده باشند و ضمنا مدت زمان سه تا شش ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. سود این وام به 18 درصد می‌رسد و مدت زمان بازپرداخت آن برحسب سود متغیر است اما به طور کلی از 60 ماه بیشتر نیست. لازم به ذکر است این تسهیلات در قالب عقد مرابحه عام یا مرابحه منصوبات بخش مسکن ارائه می‌شود.
برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط دریافت وام فوری به سراغ سایت دیگری رفتم. اطلاعات ویژه‌ای در شرح شرایط نیامده بود و بیشتر شکل و شمایل تبلیغاتی داشت. برای مثال درباره نرخ بهره نوشته شده که این نرخ بسته به موسسه مالی، مبلغ وام و شرایط بازپرداخت متفاوت است. ضمن اینکه، وام فوری یک روزه بدون نیاز به ضامن ارائه می‌شود و در این بین ممکن است از چک، سفته یا دیگر انواع تضمین‌ها استفاده شود.
متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند نسبت به افتتاح حساب “سپرده کوتاه مدت شایان یک” اقدام نموده و بر اساس معدل حساب ۲ تا ۶ ماهه خود از این تسهیلات با دوره بازپرداخت از ۱ تا ۳ سال با نرخ های سود ۱۴، ۱۸ و ۲۳ درصد بهره مند شوند.
وام مسکن ایثارگران، وامی است که به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود. از شرایط اصلی این وام، ایثارگر بودن متقاضی است، همچنین مبلغ این وام باتوجه به شهر محل زندگی متقاضی بین ۳۰۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها