جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

شاهکار بی‌نظیر هوش مصنوعی؛ ساخت ضرب‌المثل‌های ایرانی به روایت عکس!+تصاویر

13 اردیبهشت 1403
شاهکار بی‌نظیر هوش مصنوعی؛ ساخت ضرب‌المثل‌های ایرانی به روایت عکس!+تصاویر

در این مطلب ضرب المثل های ایرانی به روایت هوش مصنوعی را ببینید.

به گزارش بانک اول تصاویری از ضرب‌المثل های ایرانی به روایت هوش مصنوعی را که یک کاربر خوش ذوق تولید کرده است را ببینید.

1

اخبار مرتبط
روز سه‌شنبه، در نشست سالانه توسعه‌دهندگان آی‌/او (I/O) گوگل در کالیفرنیا، این غول حوزه فناوری نشان داد که چطور هوش مصنوعی با بسترهای مجازی‌اش تلفیق می‌شود‌ــ از موتور جست‌و‌جو گرفته تا جی‌میل‌ــ و از آنچه ادعا می‌کند آینده دستیار هوش مصنوعی در سیستم اصلی جدیدی موسوم به پراجکت استرا (Project Astra) است رونمایی کرد. دمیس هاسابیس، رئیس گوگل دیپ‌مایند (Google Deepmind)، گفت چت‌ربات جدید از حافظه‌اش استفاده می‌کند تا بافتار را درک کند و عمل کند، و در عین حال برای گفت‌و‌گوی طبیعی، «کنشگر، آموزش‌پذیر
کسانی که خود را به مهارت‌های هوش مصنوعی مجهز می‌کنند، در اقتصاد دیجیتال و بازار کار نسبت به کسانی که این مهارت را ندارند، مزیت قابل توجهی خواهند داشت. سازمان‌ها مسئول کمک به کارکنان خود برای ارتقاء مهارت یا مهارت مجدد برای سازگاری با این اکوسیستم در حال تغییر هستند.
همچنین، هوش مصنوعی می‌تواند بهبود امنیت سایبری را با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ را انجام دهد و با تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، می‌تواند الگوهای مشکوک در رفتار اجزای شبکه، کاربران و سیستم‌ها را شناسایی کند و در صورت لزوم، اقدام به بستن دسترسی به داده‌های مشکوک و ایجاد محدودیت کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها