دوشنبه, 11 تیر 1403 2024,July

صدور احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی

24 اردیبهشت 1403
صدور احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی

امروز احکام حقوقی سال ١۴٠٣ بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

به گزارش بانک اول  امروز (۲۴ اردیبهشت) احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی صادر و در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سامانه، احکام حقوقی خود را رویت یا دریافت کنند؛ این احکام پس از اعمال افزایش مستمری ابلاغی دولت صادر شده است.

پرداخت مستمری اردیبهشتِ بازنشستگان نیز به ترتیب الفبا تا آخرین روز ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط
دیرعامل بانک مسکن در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه مباحثی در خصوص صندوق‌های تامین آتیه و تامین خسارت تسهیلات کارمندی مطرح شد و اصلاحاتی به تصویب رسید.
معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق‌ها که به حساب بازماندگان بازنشستگان کشوری واریز شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
داود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بازنشستگان عزیز! الوعده وفا؛ خبرهای خوشی در راه است. با عنایت به تصویب آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه روز یکشنبه (۳ تیرماه) هیات دولت، در روزهای آینده مبلغی به‌صورت علی‌الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب‌سازی، تسویه قطعی به عمل آید.
در این گزارش ۸ کار جذاب برای بازنشستگان معرفی شده است که می‌تواند در دوران بازنشستگی، برای این افراد محل درآمد مناسبی باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها