جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

ثبت موجودی طلا برای طلا فروشان الزام نیست

24 اردیبهشت 1403
ثبت موجودی طلا برای طلا فروشان الزام نیست

وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفا شامل وارادات، صادرات و تولیدکنندگان طلا از معادن می‌شود.

به گزارش بانک اول درپی برگزاری جلسه هم‌اندیشی بررسی مشکلات صنف طلا و جواهر که یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران برگزار شد، وزارت صمت با انتشار نامه‌ای اعلام کرد «ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت صرفا برای واردات، صادرات و تولید است و منظور از تولید، تولید اصل طلا است که در معدن انجام می‌شود.

 زنجیزه‌های بعد از تولید نظیر کارگاه‌های ساخت و پرداخت و طلافروشی‌ها و کیفی‌ها مصداق آن نیستند./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
اواخر مرداد امسال که دولت به مسعود پزشکیان تحویل شد، قیمت سکه ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است.
بازیگران بازار ارز در روزهای اخیر شاهد نوسان قیمت دلار آزاد در کانال ۶۳ هزار تومانی بودند. به‌نظر می‌رسد با توجه به اخبار ضد و نقیض دو هفته گذشته، و کشمکش نیروهای عرضه و تقاضا در بازار، قیمت تعادلی این روزهای دلار در نیمه کانال ۶۳ هزار تومانی باشد.
شصتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد. این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. طی ۵۹ حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، ۱۱ تن شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفت که در نتیجه آن، ۴۹.۷ همت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها