یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

سقف وام بانک رسالت در سال 1403 چقدر است؟

25 اردیبهشت 1403
سقف وام بانک رسالت در سال 1403 چقدر است؟

وامی که بانک رسالت به متقاضیان خود ارائه می‌کند، از نوع قرض الحسنه است. به همین دلیل، سود بالایی برای بازپرداخت آن از مشتری دریافت نمی‌شود؛ حتی برای وام اشتغال‎زایی و کسب و کارها. همانطور که انتظار می‌رود، اشخاص حقیقی برای گرفتن وام قرض الحسنه از بانک رسات می‌توانند روی 2 درصدی بودن سود و کارمزد، حساب باز کنند و نگران بازپرداخت‌ها و به بیانی بهتر، اقساط خود نباشند؛ چون 2 درصد از سود تسهیلات، همان ابتدا از حساب کسر می‌شود و در طی قسط‌های متوالی فقط اصل مبلغ ر بازپرداخت می‌کنید.

به گزارش بانک اول سقف وام بانک رسالت براساس مصوبه بانک مرکزی و تایید از سوی مدیرعامل این بانک قرض الحسنه، حداکثر تسهیلات بانک رسالت برای افراد حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان است. اگر شخص حقیقی نیستید و به‌عنوان مدیر همچنین شرکت‌های حقوقی می‌خواهید درخواست وام بدهید، تا ۷۵۰ میلیون تومان می‌توانید وام بگیرید. این‌ را در نظر داشته باشید که حداکثر وام دریافتی از بانک قرض الحسنه رسالت به این معنا نیست که همه متقاضیان می‌توانند این درخواست را بدهند و دقیقا همین مبلغ را دریافت کنند؛ چون که امتیاز و رتبه اعتباری شما در سامانه مرآت مشخص می‌کند که از 300 میلیون یا 750 میلیون تومان، دقیقا چه مبلغی را می‌توانید به‌عنوان وام دریافت کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که گرفتن وام از بانک قرض الحسنه رسالت فقط به صورت آنلاین و با ارائه سفته الکترونیکی انجام می‌شود، زیرا بانک رسالت، نخستین بانک غیر حضوری در سراسر کشور است که هر خدمت را غیرحضوری و از طریق دو بستر پیشخون مجازی و اینترنت بانک به مشتریان و متقاضیانش ارائه می‌کند.

در ضمن، حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات برای شرکت‌های حقوقی، ۳۶ ماهه است. برای افراد حقیقی هم این تسهیلات در حداکثر ۶۰ ماه قابل پرداخت است.

اخبار مرتبط
متقاضی در زمان دوره انتظار امکان استفاده از حساب خود را ندارد و نمی‌تواند پولی برداشت کند. در صورتی که مشتری در دوره انتظار و زمان ایجاد معدل حساب پول برداشت کند، امکان درخواست برای تسهیلات مذکور را نخواهد داشت.
هزینه سرویس مدارس از طریق بانک شهر به رانندگان داده می‌شود، در واقع به خانواده‌ها وام داده می‌شود تا هزینه سرویس به صورت اقساط پرداخت شود، این کار مهم از دغدغه والدین و سرویس مدارس در خصوص هزینه‌های حمل و نقل می‌کاهد.
وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت در طرح تسهیلاتی «نیک وام» با کارمزد چهار درصدی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود
​مشتریان بانک آینده در طرح «کارا» و مشتریان بانک گردشگری در طرح «تسهیلات با دستگاه کارتخوان» می‌توانند با ارائه مدارک لازم وام یک میلیاردی دریافت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها